Zespół ds. bezpieczeństwa Bolt liczy ponad 500 osób. Główna siedziba zespołu zlokalizowana jest w Tallinie. Specjaliści mają pracować jako część całodobowego zespołu wsparcia klienta, wspierając użytkowników na całym świecie z hubów bezpieczeństwa Bolt, w tym także z Polski.
Bolt zainwestuje 100 mln EUR w bezpieczeństwo przejazdów
W ramach 100 milionowego zobowiązania, w nadchodzących miesiącach zestaw narzędzi bezpieczeństwa Bolt zostanie wzbogacony o nowe funkcje weryfikacji m.in licznik przejazdów oraz unikalne, czterocyfrowe kody odbioru dopasowujące pasażerów do kierowców.
Bolt zamierza inwestować w ulepszanie istniejących funkcji, takich jak monitoring nieprawidłowości w czasie przejazdu (Ride Check), który proaktywnie wykrywa niespodziewane zmiany trasy podróży lub opóźnienia. Wprowadzona zostanie także sekcja Zaufane Kontakty, aby powiadomienia z Ride Check były przekazywane do przyjaciół lub bliskich w razie potrzeby.
Funkcja umożliwiająca nagrywanie dźwięku w czasie przejazdu będzie nadal wspierać pracę zespołu ds. bezpieczeństwa Bolt. Aktualnie jest ona dostępna w 14 krajach, w tym w Polsce, umożliwiając użytkownikom przesyłanie nagrań audio jako części zgłoszeń do zespołu wsparcia.
Kilka miesięcy temu pisaliśmy, że Bolt został oficjalnym partnerem Lotniska Chopina w Warszawie. Użytkownicy aplikacji, a także klienci Bolt Business mogą odtąd bezproblemowo podróżować sprzed terminalu na poziomie Przylotów.