Jeśli lot zostanie opóźniony lub odwołany, Bolt automatycznie dostosuje godzinę odbioru w ramach zaplanowanego przejazdu lub anuluje go bez narzucania dodatkowych kosztów.

Śledzenie lotów dla zarezerwowanych przejazdów Bolt na kolejnych lotniskach

Klienci Bolt mogą synchronizować swoje szczegóły lotu podczas planowania przejazdu z lotniska dzięki funkcji Śledzenia lotów. Jeśli lot zostanie opóźniony lub odwołany, Bolt automatycznie dostosuje godzinę odbioru w ramach Zarezerwowanego przejazdu lub anuluje przejazd bez obciążania pasażera dodatkowymi kosztami.

Funkcja ta dostępna była od marca na kilkudziesięciu lotniskach na całym świecie, w tym na krakowskim lotnisku im. Jana Pawła II. Teraz usługa ta dostępna będzie także na lotniskach w Gdańsku, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach, Rzeszowie oraz Lublinie.

Aby skorzystać z tej funkcji, pasażerowie muszą wybrać przycisk „Zarezerwuj” na ekranie głównym aplikacji, a następnie wprowadzić lotnisko przylotu jako miejsce odbioru oraz docelową lokalizację. Podczas rezerwowania przejazdu użytkownicy mogą wybrać opcję „Dodaj szczegóły lotu”, a następnie podać datę lądowania, numer lotu, linię lotniczą lub miasto wylotu i wybrać swój konkretny lot. Na etapie zamawiania przejazdu użytkownik może również określić w ile minut po lądowaniu chce zostać odebrany. W przypadku opóźnienia przylotu, aplikacja Bolt automatycznie dostosuje przejazd do nowego rozkładu.

Ostatnio pisaliśmy, że Bolt wprowadza nowe funkcje weryfikacji podczas odbioru pasażera: czterocyfrowe kody odbioru oraz możliwość udostępniania zdjęć otoczenia bezpośrednio w aplikacji. Dzięki temu pasażerowie i partnerscy kierowcy mogą upewnić się przed rozpoczęciem przejazdu, że spotykają się z właściwą osobą i we właściwym miejscu.