Partner serwisu Visa dla biznesu

Coraz więcej fintechów chce wydawać karty

Fintek
Fintek
#Visa
Opublikowano: 24 lutego 2020, 13:55 Aktualizacja: 25 lutego 2020, 11:43

Polska scena fintech jest bardzo nowoczesna, ale polskie fintechy na razie jeszcze bardziej skupiają się na relacjach b2b niż na dostarczaniu usług do klientów masowych. Duża liczba fintechów zainteresowana jest wydawaniem kart płatniczych – będzie ich coraz więcej.

Create

– Polska scena fintech jest bardzo nowoczesna. Z perspektywy czasu muszę powiedzieć, że polskie fintechy dużo większy nacisk kładą na rozwój platform b2b, czyli relacji z klientami biznesowymi. W przeciwieństwie do zagranicznej sceny fintech, gdzie widzimy takich graczy jak Revolut, którzy aktywnie pozyskują klientów masowych w oparciu o platformy mobilne. Polskie fintechy również dotrą do tego miejsca, co w głęboko wierzę – mówił Adrian Kurowski, dyrektor Visa w Polsce.

Płatności to cyfrowe doświadczenie

– Dysponujemy lokalnymi zasobami, które w zakresie czynnika ludzkiego, jak i zasobów finansowych i technologicznych angażujemy w onboarding klienta fintechowego. Ten fintech rozumiany jako nowy partner albo potencjalny klient, który staje się członkiem „rodziny Visa”, przy pomocy naszych działań „na koniec dnia” może wydawać karty z logo Visa – dodaje Kurowski.

Kurowski zwraca uwagę, że współpracę z Visa rozpoczęło już kilkunastu klientów z sektora fintech i niebawem będziemy obserwować dość istotne wydawnictwo nowych kart Visa przez fintechy w Polsce.

O tym, dlaczego karty to nie jest zwykły plastik możecie przeczytać w wywiadzie z Adrianem Kurowskim, dyrektorem Visa w Polsce.


Tekst chroniony prawem autorskim. Każdorazowe kopiowanie wymaga zgody redakcji.

Pokaż komentarze (0)

coraz-wiecej-fintechow-chce-wydawac-karty