– Polska scena fintech jest bardzo nowoczesna. Z perspektywy czasu muszę powiedzieć, że polskie fintechy dużo większy nacisk kładą na rozwój platform b2b, czyli relacji z klientami biznesowymi. W przeciwieństwie do zagranicznej sceny fintech, gdzie widzimy takich graczy jak Revolut, którzy aktywnie pozyskują klientów masowych w oparciu o platformy mobilne. Polskie fintechy również dotrą do tego miejsca, co w głęboko wierzę – mówił Adrian Kurowski, dyrektor Visa w Polsce.

Płatności to cyfrowe doświadczenie

– Dysponujemy lokalnymi zasobami, które w zakresie czynnika ludzkiego, jak i zasobów finansowych i technologicznych angażujemy w onboarding klienta fintechowego. Ten fintech rozumiany jako nowy partner albo potencjalny klient, który staje się członkiem „rodziny Visa”, przy pomocy naszych działań „na koniec dnia” może wydawać karty z logo Visa – dodaje Kurowski.

Kurowski zwraca uwagę, że współpracę z Visa rozpoczęło już kilkunastu klientów z sektora fintech i niebawem będziemy obserwować dość istotne wydawnictwo nowych kart Visa przez fintechy w Polsce.

O tym, dlaczego karty to nie jest zwykły plastik możecie przeczytać w wywiadzie z Adrianem Kurowskim, dyrektorem Visa w Polsce.