Coż za wynik! Tydzień po debiucie karty w Twisto zarejestrowało się 12 tys. klientów

Fintek
Fintek
#Fintech
Opublikowano: 29 października 2019, 12:22 Aktualizacja: 29 października 2019, 15:22

Tydzień po debiucie karty wielowalutowej połączonej z aplikacją, w Twisto zarejestrowało się ponad 12 tys. osób. Na różnych etapach rejestracji jest blisko 25 tys. użytkowników. W programie poleceń Twisto można zdobyć 50 zł za każdą poleconą osobę.

Tydzień po debiucie karty i apki Twisto na polskim rynku, na usługę fintechu zarejestrowało się ponad 12 tys. osób. Obecnie proces rejestracji trudno nazwać błyskawicznym. Po wykonaniu procedury użytkownik oczekuje na ostateczną akceptację nawet kilka dni. Łatwo też się pomylić – szczególnie często klienci zapominają wykonać tzw. „selfie z dowodem osobistym”, czyli wykonać zdjęcie swojej twarzy trzymając dowód osobisty w ręku tak, by on również był uchwycony na fotografii.

12 tys. rejestracji tydzień od debiutu

21 października na polskim rynku zadebiutowała karta Twisto do codziennych płatności, połączona z aplikacją. Z Twisto można bezpłatnie odroczyć termin zapłaty za zakupy do 45 dni, a za granicą transakcje są rozliczane po najlepszym kursie, bez opłat i prowizji. Karta Twisto jest bezpłatna i można nią płacić w każdym sklepie internetowym i stacjonarnym – wszędzie gdzie akceptowany jest Mastercard.

Zainteresowanie większe niż zakładaliśmy

– Jesteśmy bardzo zadowoleni z tego rezultatu. Zainteresowanie Twisto w Polsce okazało nawet większe niż zakładaliśmy. W ciągu 7 dni zgłosiło się do nas blisko 25 tys. osób, które obecnie są na różnym etapie rejestracji. Pierwsi klienci otrzymali już karty i wykonują transakcje. Cieszymy się, że nasza oferta jest atrakcyjna dla użytkowników. Polacy kochają nowości i są otwarci na nowoczesne metody płatności – mówi Michal Smida, założyciel i CEO Twisto. – Zachęcamy nowych klientów do udziału w programie poleceń Twisto – dodaje.

Aby skorzystać z programu poleceń Twisto wystarczy zarejestrować się w Twisto. Po otrzymaniu miesiecznego limitu, użtkownik ma możliwość polecenia aplikacji kolejnym osobom. Jeśli osoba, która otrzymała polecenie zarejestruje się w aplikacji i zostanie pozytywnie zweryfikowana, zarówno polecający jak i polecany otrzymają po 50 zł. Poleceń można dokonywać wielokrotnie, a zgromadzone pieniadze wykorzystać do spłaty zakupów dokonanych z Twisto w internecie lub sklepach stacjonarnych.

Jak działa Twisto?

Posiadacz karty robi zakupy w ramach bezpłatnego miesięcznego limitu, a potem zwraca jego równowartość w dowolnym momencie – od razu po zakupie lub do 45 dni (licząc od początku miesiąca) – korzystając z BLIKA bądź przelewu. Dzięki temu zakupy są bezpieczniejsze (kupujący nie angażuje własnych środków finansowych do czasu, aż sprawdzi produkt i zdecyduje, że chce go zatrzymać) i wygodniejsze (zakupu można dokonać w dowolnym momencie, np. wykorzystując promocję, albo w sytuacji chwilowego braku środków). Płatności zagraniczne z Twisto odbywają się po najbardziej korzystnym kursie Mastercard – bez potrzeby wcześniejszej wymiany waluty, bez opłat i prowizji, nawet w weekendy.

Aby korzystać z karty Twisto należy pobrać aplikację na telefon i zarejestrować się. Po otrzymaniu miesięcznego limitu można robić zakupy. Limit przyznawany jest na podstawie deklaracji klienta oraz ocenie jego zdolności kredytowej i może sięgać kilku tysięcy złotych. Aplikacja i karta są darmowe, bez względu na liczbę wykonanych transakcji.

Twisto obsłużyło już 100 tys. klientów

Twisto działa na polskim rynku od 2018 r. Dotychczas fintech oferował płatności w 300 sklepach internetowych.W ciągu roku obsłużył ponad 100 tys. klientów. Twisto przewiduje, że w 2022 r. z jego usług będzie korzystało 0,5 mln klientów w Polsce.

Od kilku lat Twisto z powodzeniem działa w Czechach. 80 proc. klientów firmy aktywnie korzysta z karty, średnio 20 razy w miesiącu. Przeciętna wartość transakcji wynosi 100 zł.


Tekst chroniony prawem autorskim. Każdorazowe kopiowanie wymaga zgody redakcji.

Pokaż komentarze (0)

coz-za-wynik-tydzien-po-debiucie-karty-w-twisto-zarejestrowalo-sie-12-tys-klientow