Partner serwisu Visa dla biznesu

Curve is back. Po trzech dniach przerwy klienci mogą już płacić kartami

Fintek
Fintek
#Fintech
Opublikowano: 29 czerwca 2020, 15:02 Aktualizacja: 29 czerwca 2020, 15:07

Fintech Curve powiadomił, że po trzech dniach przerwy, klienci mogą już korzystać ze swoich kart tak jak wcześniej. Przerwa w dostawie usługi to skutek skandalu niemieckiego fintechu Wirecard, którego licencja w Wielkiej Brytanii została zamrożona.

Fintech Curve udostępnia karty bez numerów

To nie był dobry weekend dla klientów Curve, którzy w piątek utracili dostęp do możliwości wykonywania płatności kartami. To skutek zamrożenia licencji fintechu Wirecard przez brytyjski nadzór. Przypomnijmy, że Wirecard – dostawca rozwiązania płatniczego m.in. dla Curve – stał się negatywnym bohaterem niemieckiej sceny fintech po tym, jak okazało się, że „zgubili 1,9 mld EUR”.

 

W piątek po zamrożeniu licencji dla Wirecad na terenie Wielkiej Brytanii przez Financial Conduct Authority, 1,3 mln klientów Curve utraciło możliwość płacenia kartami. Problem dotyczył też innych fintechów m.in. Pockit i Soldo.

To był pracowity weekend dla Curve

Klienci stracili dostęp do usługi ok. godziny 15-tej. Zespół Curve ciężko pracował przez weekend, by przywrócić wszystkie funkcjonalności – w tym celu firmie udało się nawiązać współpracę z Checkout.com.

/LP


Tekst chroniony prawem autorskim. Każdorazowe kopiowanie wymaga zgody redakcji.

Pokaż komentarze (0)

curve-is-back-po-trzech-dniach-przerwy-klienci-moga-juz-placic-kartami