Discover Global Network obejmuje karty Discover, karty Diners Club International oraz karty od ponad 24 partnerów Network Alliance na całym świecie.

Diners Club w aplikacji

Klienci Curve, na początku w Niemczech, Luksemburgu, Austrii i Belgii, będą mogli dodać do aplikacji swoje karty Discover, w tym kartę Diners Club, a także skorzystać z programów lojalnościowych Curve, z Apple Pay i Google Pay.

W Curve klienci mogą przechowywać swoje karty w jednym miejscu i mieć wgląd w swoje finanse w aplikacji. Curve Rewards pozwala klientom w Wielkiej Brytanii cieszyć się nawet 20% zwrotem gotówki. W maju 2021 roku wartość całkowitej sprzedaży detalicznej online w Wielkiej Brytanii była o prawie 59% wyższa niż poziomy sprzed pandemii z lutego 2020 roku, przy wzroście sprzedaży o 9,1% w tym okresie.

-Cieszymy się, że możemy współpracować z Discover, aby ich członkowie mogli teraz korzystać z aplikacji Curve. Jako sieć i emitent kart kredytowych Wielkiej Czwórki, możliwości czerpania korzyści z naszych wspólnych celów są nieograniczone. Nowe technologie i zmieniające się oczekiwania klientów nadal napędzają rynek, a zdrowa konkurencja i innowacyjność mogą być tylko siłą napędową dobra. Niezłomne marki, takie jak Discover i Diners Club, doskonale wpisują się w cel i misję Curve, która ma obsesję na punkcie klienta -mówi założyciel i dyrektor generalny Curve, Shachar Bialick

– Dzisiejsi konsumenci chcą rozwiązań dostosowanych do tego, jak, dlaczego i gdzie robią zakupy. To nowe partnerstwo z Curve pomoże naszym europejskim klientom właśnie to zrobić. Pozwoli im to pozostać przy zasiedziałym banku lub wydawcy karty, jednocześnie korzystając z dodatków technologicznych, które oferuje ekscytująca platforma, taka jak Curve – dodaje Bart Willems, regionalny szef Acquirer Partnerships and Merchant Sales, Europe w Discover