– Wprowadzenie możliwości darmowych dostaw to dziś jeszcze rewolucja – ale w przyszłości będzie mieć coraz większe znaczenie. Usługa Smile jest właśnie taką rewolucją – pozwala każdemu e-sprzedawcy, korzystającemu z platformy IdoSell, zarządzać efektywnie opcjami dostaw i zwiększać dzięki temu swoje obroty – mówi Rafał Brzoska, prezes InPost.

Startuje Smile. Darmowe dostawy do paczkomatów InPost

Infrastruktura paczkomatów InPost w Polsce to ponad 11 tys. lokalizacji. W tym roku firma uruchamia kolejne maszyny w tempie 100 tygodniowo, aby obsługiwać skokowo rosnący wolumen przesyłek.

Jak wynika z raportu Gemius “E-commerce w Polsce 2020”, szybka i darmowa dostawa może przekonać konsumentów do częstszych zakupów w sklepach internetowych (57 proc. badanych), wpływa na zadowolenie, a finalnie na lojalność do danego e-biznesu. Dlatego Smile dla sprzedawców oznacza zwiększoną konwersję, a dla kupujących brak abonamentu za darmową dostawę – wystarczy, że złożą zamówienie w wybranym sklepie internetowym za kwotę powyżej 40 zł – czytamy w komunikacie.

IdoSell dostarcza sklepom internetowym oprogramowanie jako usługę (SaaS) w miesięcznym abonamencie. Platforma IdoSell nawiązała współpracę między innymi z PayPo, dostawcą odroczonych płatności. Dodatkowo zintegrowała się z Amazon Polska. Wśród klientów korzystających z IdoSell są takie sklepy internetowe jak eZebra, Humbi, Ministerstwo Dobrego Mydła, Minti Shop, Zoo Art, Paese, czy Foods by Ann. Teraz, dzięki współpracy z InPost i wprowadzeniu kolejnej nowości, jaką jest usługa Smile, sklepy internetowe IdoSell będą mogły oferować swoim klientom darmową dostawę do paczkomatów.