Usługa dostępna jest już w ponad 1 200 supermarketów w całej Polsce. W ofercie online Delikatesów Centrum znaleźć można około 6 700 produktów – czytamy w komunikacie. Wcześniej click&collect zostało wdrożone w takich sieciach jak Carrefour, Auchan, czy Żabka.
Delikatesy Centrum rozpoczynają sprzedaż online
Korzystanie z usługi jest proste – wystarczy wejść na stronę internetową sieci (sklep.delikatesy.pl), z dostępnej listy placówek wybrać najbliższy sklep i skompletować swoją listę zakupów. Po realizacji zamówienia wybrana placówka skontaktuje się telefonicznie z klientem, by potwierdzić dostępność produktów lub w przypadku ich braku zaproponować zamienniki.
Po skompletowaniu zakupów przez pracowników sklepu, klient otrzymuje powiadomienie e-mail oraz sms o możliwości odbioru. Płatność realizowana jest na miejscu w sklepie. Łączna wartość jednorazowych zakupów dokonanych w systemie click&collect może wynosić od 50 do 300 zł, zakupy kompletowane są w ciągu maksymalnie 5 godzin, a klient ma 24 h na ich odebranie. Podczas odbierania zamówienia klient może uzupełnić zakupy, np. o produkty od lokalnych dostawców, które nie są na razie dostępne w ramach usługi.
Sieć Delikatesy Centrum planuje wdrożyć usługę we wszystkich placówkach i rozbudować ofertę online do 7 tysięcy produktów do końca tego roku.