Polscy klienci coraz częściej wybierają zakupy w sieci. Jak pokazuje raport „E-commerce w Polsce 2018”, prawie co czwarty polski internauta robi zakupy w zagranicznych e-sklepach, a co piąty wybiera produkty z Chin (raport PwC). Polacy chętnie kupują produkty z Chin do tej pory mogli to robić m.in. przez AliExpress. Pojawienie się na rynku nowej usługi  powinno zainteresować miłośników produktów z Chin i zaostrzyć konkurencję z korzyścią dla polskiego klienta.

E-commerce wygoda i mobilność

Jak wskazuje 58% respondentów do zakupów w Internecie przekonuje ich różnorodność możliwości dostarczenia i odbioru zamówień. Ważnym czynnikiem dla 32% ankietowanych jest też szybki czas dostawy.

Jak wynika z danych eBay w stosunku do poprzedniego roku tylko w I kwartale 2018 roku import towarów z regionu Azji i Pacyfiku do Polski wzrósł o 40%, a najczęściej sprowadzanymi towarami są elektronika oraz akcesoria do telefonów komórkowych. Dzięki współpracy z chińskim partnerem, Orange Connex Ltd., rozwiązanie SpeedPAK dostępne jest już teraz także na eBay.pl.

Szybkość po chińsku

SpeedPAK to nowa usługa wysyłkowa wspierająca handel międzynarodowy oraz ułatwiająca klientom zamawianie towarów z Chin. Główną zaletą nowego rozwiązania wysyłkowego jest szybszy niż dotychczas czas dostawy. Teraz, dla paczek z usługą SpeedPAK, czas dostarczenia przesyłki został skrócony do 15-18 dni roboczych.

Dodatkowo SpeedPAK udostępnia także możliwość śledzenia zamówienia na różnych etapach jego dostawy. Rozwiązanie to pozwala platformie na kompleksowy nadzór i zarządzanie wysyłkami.