Emplocity tworzy rozwiązania wspierające prowadzenie biznesu, oparte na sztucznej inteligencji. Spółka w swoich rozwiązaniach wykorzystuje metody głębokiego uczenia maszynowego oraz przetwarzania języka naturalnego. Opracowane przez Emplocity algorytmy automatyzują procesy biznesowe w firmach.

Kapitał na rozwój

– Chcemy zdynamizować rozwój Emplocity, dlatego planujemy pozyskać kapitał by przyśpieszyć nasze strategiczne projekty. Pozytywne przyjęcie rumuńskiego UiPath na nowojorskiej giełdzie w kwietniu br. i wycena w wysokości 30 mld USD, wskazuje, iż nasz segment jest bardzo doceniany przez inwestorów. Chcemy, aby Emplocity w przyszłości miało szansę iść drogą wyznaczoną przez ten rumuński startup – mówi CEO Emplocity, Krzysztof Sobczak.

Emplocity opracowało platformę z wykorzystaniem autorskich rozwiązań sztucznej inteligencji (AI) i uczenia maszynowego (ML), która pozwala dostarczać rozwiązania domenowe odpowiadające na konkretne potrzeby i wyzwania klientów.

Rozwiązanie łączy funkcjonalność Wirtualnego Asystenta, który wchodzi w interakcję i udziela odpowiedzi w sposób przypominający interakcję z drugim człowiekiem oraz funkcjonalności platformy do automatyzacji procesów i wymiany wiedzy, która wykonuje określone działania w trybie 24/7, bez angażowania lub z minimalnym zaangażowaniem ludzkiego operatora.

Rozwiązanie opiera się na prostym i uniwersalnym interfejsie użytkownika w formie: dedykowanej aplikacji webowej (widget, landing page, SPA), dedykowanej aplikacji mobilnej (iOS, Android) Facebook Messenger, MS Teams, WhatsApp, Slack i inne (np. Telegram). Dodatkowo w ramach platformy Emplocity oferuje panele administracyjne, dashboardy raportowe, aplikację mobilną i web.

Boty Emplocity

Wśród gotowych produktów opartych na platformie Emplocity są już m.in. EMPLOBOT – chatbot automatyzujący proces rekrutacji i komunikacji z kandydatami, INTRABOT – chatbot automatyzujący komunikację wewnętrzną w firmach w wybranych obszarach (HR, Administracja, Sprzedaż, Kadry i płace, Helpdesk IT), Q&A BOT – chatbot automatyzujący komunikację z klientami i potencjalnymi klientami (w obszarze produktowym, wymiany wiedzy i obsługi klienta).

Platforma Emplocity może być z wykorzystana do budowy innych botów domenowych automatyzujących wybrane procesy – wszędzie tam, gdzie kluczowe jest rozumienie naturalnego języka użytkowników, rozpoznawania ich intencji, udzielanie im natychmiastowych odpowiedzi 24/7, rekomendowanie określonych elementów, a także wykonywanie zleconych przez nich akcji. Spółka obecnie jest w trakcie realizacji projektów bota prawniczego i terapeutycznego.

Spółka obecnie znajduje się na końcowym etapie przekształcenia formy prawnej w spółkę akcyjną. Po zakończeniu tego procesu, rozpocznie się ostatni etap przygotowań do przeprowadzenia oferty na platformie CrowdConnect. Intencją spółki jest by oferta odbyła się na początku III kwartału 2021 roku.