Taką możliwość będą mieli przedsiębiorcy, którzy wybiorą urządzenie Smart D220. Dodatkowo eService poinformował o współpracy z PKO Bankiem Polskim, Pocztą Polską i Orange. Dzięki niej przedsiębiorca może podpisać umowę z eService w placówkach PKO, Orange i Poczty Polskiej. Jest też możliwość podpisania dokumentów u listonosza.

Czytaj także: Visa i grecki bank NBG testują biżuterię z funkcją płatniczą

Specjalna oferta eService w ramach Programu Polska Bezgotówkowa

Agent rozliczeniowy eService rozdaje terminale na własność w ramach Programu Polska Bezgotówkowa

Umowę można już podpisać w 524 oddziałach PKO Banku Polskiego (obsługujących klientów MSP), w 30 salonach Orange (w ciągu trzech miesięcy taka możliwość ma pojawić się we wszystkich salonach), w ponad 4600 oddziałach Poczty Polskiej i u 22 tysięcy listonoszy wyposażonych w tablety.

W ramach umowy z eService przedsiębiorca nie będzie ponosił kosztów prowizji nie tylko za transakcje kartami Mastercard i Visa, ale również w przypadku płatności BLIKiem i kartami Diners Club, JCB i UnionPay – głównie z myślą o turystach.

– W efekcie zawieranej umowy, eService dostarcza klientom dwa rodzaje urządzeń dostępnych w specjalnej ofercie. Przedsiębiorcy mogą wybrać, czy chcą skorzystać z tradycyjnego terminala (stacjonarnego lub przenośnego) – w opcji najmu, czy też wolą otrzymać na własność nowoczesny terminal Smart D220. – mówi Joanna Seklecka, prezes eService.

– W przypadku wybrania tej drugiej opcji, po upływie 12 miesięcy współpracy w ramach Programu, również nie będą ponosić kosztów związanych z najmem urządzeń, a jedynie te związane z procesowaniem transakcji. Dla uczestników Programu będą one dostępne na bardzo preferencyjnych warunkach – dodaje.

Smart D220 (zdjęcie powyżej) to przenośny i bezprzewodowy terminal. Jego bateria ma wystarczyć nawet na 200 transakcji. Nie ma też konieczności przechowywania wydruków. Więcej na temat oferty można przeczytać na stronie bezgotowki.pl, która powstała specjalnie z myślą o ofercie eService. W przypadku wypełnienia wniosku na wskazanej witrynie terminal zostanie dostarczony przez listonosza.

Czytaj także: Fintechy obawiają się ograniczenia dostępu do rachunku klientów

Kilka faktów o Programie Polska Bezgotówkowa

Program Polska Bezgotówkowa to wspólna inicjatywa uczestników rynku usług płatniczych w Polsce: wydawców kart, agentów rozliczeniowych oraz organizacji Visa i Mastercard przy udziale Związku Banków Polskich i Ministerstwa Przedsiębiorczości i Technologii. Program powstał z myślą o mikro i małych przedsiębiorcach, takich jak właściciele punktów usługowych, zakładów kosmetycznych czy małych osiedlowych sklepików, którzy chcieliby rozpocząć przyjmowanie opłat za towary i usługi przy pomocy kart płatniczych.

W ramach Programu Polska Bezgotówkowa każdy przedsiębiorca, który albo do tej pory nie miał okazji korzystania z terminala, albo przez ostatnie 12 miesięcy nie posiadał w firmie urządzeń umożliwiających dokonanie płatności bezgotówkowych, będzie mógł otrzymać wsparcie w postaci pokrycia wszystkich wydatków związanych z otrzymaniem terminala przez 12 miesięcy oraz miesięcznych kosztów obsługi płatności. Więcej na temat programu można przeczytać tutaj – Pół miliona nowych terminali płatniczych w trzy lata.

Na razie dołączyły do niego takie firmy jak eService, eCard, First Data Polska, Paytel, Elavon oraz banki PKO Bank Polski i ING Bank Śląski. Oferty mogą różnić się w zależności od tego, z którym agentem rozliczeniowym podpiszemy umowę. Na przykład jeżeli wybierzemy propozycję ING, to darmowy terminal otrzymamy nie na 12, a 14 miesięcy.

Czytaj także: Jedna karta zamiast kilku. Startuje aplikacja Curve