– Wyróżnienie w Programie Najwyższa Jakość Quality International 2020 jest dla nas potwierdzeniem słuszności wyboru priorytetów, którymi kierujemy się na co dzień. Wiele lat temu zdecydowaliśmy się postawić na jakość w zakresie bezpieczeństwa, niezawodności, sprawnej obsługi i wygody korzystania z naszych usług, jakiej oczekują nasi klienci. Dziś ten wybór procentuje, zarówno w postaci złotego godła QI2020, jak i tego, że jesteśmy najchętniej wybieranym agentem rozliczeniowym w Polsce – powiedziała Joanna Seklecka, prezes eService.

Prestiżowe wyróżnienie dla eService

eService, jako jedyna firma w branży agentów płatniczych, już od 11 lat nieprzerwanie gwarantuje bezpieczeństwo oraz najwyższą jakość usług akceptacji płatności bezgotówkowych na terminalach POS, oraz rozwiązań płatniczych eCommerce i mCommerce – dla handlu elektronicznego. Stale monitoruje ją za pomocą niezależnych audytorów, a osiągane wyniki potwierdza certyfikatami ISO 9001 oraz PCI DSS (Payment Card Industry Data Security Standard) – czytamy w komunikacie.

Wyróżnikiem firmy jest także największa w Polsce – własna sieć serwisowa oraz działające 24 godziny na dobę, 365 dni w roku Centrum Obsługi Akceptanta, wspierające klientów z Polski i zagranicy. Również ono posiada regularnie aktualizowany Certyfikat ISO 18295. Jest on potwierdzeniem wysokiej jakości zarządzania oraz zastosowania standardów i rozwiązań, dzięki którym sprawy zgłaszane przez klientów są załatwiane znacznie szybciej, niż w standardzie obsługi przyjętym na rynku.

Oprócz obsługi terminali płatniczych, eService oferuje szeroki zakres dodatkowych usług i produktów. Są wśród nich: doładowania telefonów komórkowych, programy lojalnościowe w oparciu o technologię ZenCard,  narzędzia Bussines Intelligence oraz karty podarunkowe. Firma dostarcza także usługę rozliczania krajowych i zagranicznych płatności internetowych realizowanych przy użyciu kart i przelewów.