Dzięki temu rozwiązaniu wskaźnik konwersji w branży e-commerce wzrósł o 82%.  Amerykańscy sprzedawcy, którzy implementowali u siebie tę funkcjonalność, osiągnęli jeden z najwyższych wskaźników konwersji w branży – na poziomie 88,7%.

Integracja płatności

Głównymi zaletami nowego rozwiązania jest łatwy dostęp do internetowej strony sklepu oraz przejrzysty interfejs prezentujący wybrane sposoby płatności. PayPal Checkout zminimalizował liczbę kliknięć prowadzących do zakupu i ułatwił proces powtórnego logowania. Przejście procesu rejestracji nie wymaga kolejnego procesu reautoryzacji.

System PayPal Checkout pozwala robić zakupy w różnych częściach świata. PayPal planuje wdrożyć alternatywny sposób płatności dopasowany do lokalnej społeczności. Dla klientów w Holandii będzie to  iDEAL, w Belgii Bancontact, Włosi zapłacą z MyBank, Niemcy z Giropay (niemieccy konsumenci mogą wybrać również SEPA Direct Debit), a w Austrii – EPS.

Ich lista będzie systematycznie zwiększana. A polskie e-sklepy mają o kogo walczyć: według danych PayPala, najwięcej w nich wydają konsumenci z Niemiec, Stanów Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Francji i Holandii.

Jeden klik i po kłopocie

PayPal Checkout udostępnia szereg rozwiązań, wśród których znajduje się również One Touch – usługa, dzięki której użytkownicy mogą kupować w wielu sklepach bez potrzeby powtórnego logowania i przejścia całej procedury. Wystarczy jednorazowa aktywacja na stronie PayPal.

Rozwiązanie zapewnia ochronę danych osobowych klientów w przypadku kwalifikowanych zakupów i możliwości sprzedaży zarówno na stronie internetowej, jak i przez social media – z opcją zakończenia transakcji bezpośrednio na stronie firmy.

System pomaga również przy transakcjach transgranicznych .Funkcja  zarządza całym procesem od założenia konta, wyboru płatności po stałe zlecenia w danym sklepie. Przejście procesu rejestracji nie wymaga kolejnego procesu reautoryzacji.