21 listopada 2017, 09:00:Forum Zarządzania Internetem 2017 - Centrum Nauki Kopernik, Wybrzeże Kościuszkowskie 20, 00-390 Warszawa, Polska

Getin Bank aktualizuje aplikacje. Płatności HCE w trybie offline

Getin Bank - aktualizacja aplikacji.

Getin Bank wypuścił właśnie nową wersję swojej aplikacji mobilnej Getin Mobile. Wśród zaprezentowanych rozwiązań znalazły się: płatności smartfonem nawet bez dostępu do Internetu i logowania do apki, połączenie z call center z poziomu aplikacji (już jako zweryfikowany klient) i skrzynka odbiorcza wewnątrz Getin Mobile.

Płatności HCE w trybie offline były dostępne już kiedyś w starej wersji systemu. Możliwość płatności smartfonem tylko poprzez wybudzenie ekranu bez wątpienia jest bardzo wygodna. Po co w ogóle wybudzać ekran? Chociażby po to, żeby przez pomyłkę nie zostały nam ściągnięte pieniądze – czyli mówiąc krótko, ze względu bezpieczeństwa.

Czytaj także: Zniesienie opłat za roaming? Polacy wciąż nie zapłacą mniej

Odświeżone Getin Mobile

Płatności offline, połączenie z call center i skrzynka odbiorcza dołączyły do logowania się do apki dzięki odciskowi palca – za co od początku chwalony był Getin. Dodanie możliwości przeglądania wiadomości od banku jest skierowane do tych użytkowników, którzy korzystają tylko z bankowości mobilnej. Wcześniej mogły ich ominąć ważne komunikaty. O nowych wiadomościach klienci będą informowani powiadomieniami push.

Natomiast dzięki Getin Phone na klik, połączenie z call center jest dużo prostsze i szybsze. Nie trzeba podawać swoich danych i przedstawiać się. Oszczędność czasu to jedno, ale miło też jest nam za każdym razem, gdy zostajemy od razu przywitani po imieniu (bądź nazwisku).

Getin Bank jest jednym z tych banków, które najbardziej stawiają na mobilność. W zeszłym roku tygodnik Newsweek przyznał Getinowi 3 miejsce w konkursie „Przyjazny bank Newsweeka” w kategorii bankowość internetowa.

Zaktualizowana aplikacja w wersji 2.7 jest już dostępna w sklepach Google i Apple – na systemy Android i iOS.

/Rafał Tomaszewski

Podziel się artykułem
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Email this to someone
  • milagros

    getin co chwilę realizuje nowe pomysły. jestem jego kllientką i bardzo mi się podoba, że próbuje nam ułatwić życie. zresztą obsługę też mają na wysokim poziomie, co jest bardzo istotne zwłaszcza gdy mamy jakieś wątpliwości-szybko można uzyskać pomoc.

  • Ewelina Kowalczuk

    Ja jestem miło zaskoczona, bo ostanio bez słuchania melodyjek, bardzo szybo załatwiłam swoją sprawę.