Płatności HCE w trybie offline były dostępne już kiedyś w starej wersji systemu. Możliwość płatności smartfonem tylko poprzez wybudzenie ekranu bez wątpienia jest bardzo wygodna. Po co w ogóle wybudzać ekran? Chociażby po to, żeby przez pomyłkę nie zostały nam ściągnięte pieniądze – czyli mówiąc krótko, ze względu bezpieczeństwa.

Czytaj także: Zniesienie opłat za roaming? Polacy wciąż nie zapłacą mniej

Odświeżone Getin Mobile

Płatności offline, połączenie z call center i skrzynka odbiorcza dołączyły do logowania się do apki dzięki odciskowi palca – za co od początku chwalony był Getin. Dodanie możliwości przeglądania wiadomości od banku jest skierowane do tych użytkowników, którzy korzystają tylko z bankowości mobilnej. Wcześniej mogły ich ominąć ważne komunikaty. O nowych wiadomościach klienci będą informowani powiadomieniami push.

Natomiast dzięki Getin Phone na klik, połączenie z call center jest dużo prostsze i szybsze. Nie trzeba podawać swoich danych i przedstawiać się. Oszczędność czasu to jedno, ale miło też jest nam za każdym razem, gdy zostajemy od razu przywitani po imieniu (bądź nazwisku).

Getin Bank jest jednym z tych banków, które najbardziej stawiają na mobilność. W zeszłym roku tygodnik Newsweek przyznał Getinowi 3 miejsce w konkursie „Przyjazny bank Newsweeka” w kategorii bankowość internetowa.

Zaktualizowana aplikacja w wersji 2.7 jest już dostępna w sklepach Google i Apple – na systemy Android i iOS.

FINTEK POLECA: Otwórz konto OSZCZĘDNOŚCIOWE w GETIN BANKU NA 3%