Goldenline to popularny portal społecznościowy o profilu zawodowo-rekrutacyjnym. Obecnie posiada 3 mln użytkowników, którzy umieszczają tu informacje o karierze zawodowej i umiejętnościach oraz preferencje odnośnie do pracodawcy, wynagrodzenia i miejsca pracy. Do tego użytkownicy mogą tworzyć grupy tematyczne, na których wymieniają się ważnymi informacjami o charakterze zawodowym.

Za nowym Goldenline stoi zespół ekspertów pod przewodnictwem nowego prezesa Tadeusza Kuropatwińskiego. Firma chce większy nacisk kłaść na e-commerce i technologii. Goldenline ma nie tylko pomóc szukać pracy, ale dbać o użytkownika podczas całej drogi zawodowej.

Nowy prezes, nowe rozdanie

– Goldenline to jedna z pierwszych ważnych polskich platform internetowych. Cieszę się, że mogę współtworzyć kolejny rozdział jej życia z tak utalentowanym zespołem. Chcemy przede wszystkim być partnerem dla organizacji i ludzi w ich sukcesie zawodowym w erze cyfrowej. Usługi GoldenLine są tworzone w oparciu o najnowsze technologie i humanistyczne podejście z myślą o oszczędzaniu czasu oraz pieniędzy naszych użytkowników i klientów – mówi Tadeusz Kuropatwiński, prezes GoldenLine.

Goldenline to serwis z polskim rodowodem, ale na rynku portali rekrutacyjnych palmę pierwszeństwa musiał oddać LinkedIn. Goldenline jest częścią Grupy Agora od 2011 roku.