Zarządzanie studiem tatuażu może zająć nawet o połowę mniej czasu – wynika z badań INKsearch.co, największej, polskiej platformy, przeznaczonej do bookingu sesji tatuażu online.

Łatwe umawianie sesji i porządek w kalendarzu

–  Jako pierwsi w Europie wprowadziliśmy wirtualną konsultację online – darmową usługę wsparcia osób szukających artysty tatuażu, która jest jednocześnie odpowiedzią na wszystkie najpopularniejsze, menedżerskie problemy. Menedżer otrzymuje szczegółowe informacje o preferowanym miejscu na ciele, wielkości wzoru możliwościach i finansowych klienta, na podstawie których może wpisać termin w kalendarz artysty – mówi Mat Łagowski, CEO INKsearch.co

Strony, oferujące usługę rezerwacji sesji online, zyskują na popularności i wszystko wskazuje na to, że są przyszłością branży tatuażu. Tylko w marcu 2021 roku INKsearch.co wygenerowała aktywność równą niemal 3 milionom.

Nowoczesny system CRM powstaje w oparciu o sugestie i doświadczenia osób z branży. Warto podkreślić, że jest to oprogramowanie dedykowane tatuatorom, a nie całemu segmentowi beauty.

– Automatyczne powiadomienia SMS i e-mail o zapytaniach od klientów czy zmianach w rezerwacji to przewaga tego kalendarza nad innymi systemami- mówi Bartłomiej Toczek, menedżer studia “Art Force Tattoo” z Warszawy.

W 2019 roku InkSearch otrzymał 1 milion złotych dofinansowania od KnowledgeHub. Pieniądze zostaną przeznaczone na stworzenie aplikacji mobilnej oraz szersze wejście na rynki zagraniczne.

Chociaż swoją premierę system CRM od INKsearch.co będzie miał dopiero w lipcu, wersja testowa już w tej chwili jest dostępna w dwóch wersjach językowych. Właściciele studiów tatuażu, chcący z niej skorzystać, mogą skontaktować się z firmą INKsearch.co.