Czas przedświąteczny to okres pełen wyzwań dla wszystkich operatorów logistycznych. InPost zapewnia o doskonałym przygotowaniu na obsługę większej niż zwykle ilości paczek. Dużą w tym rolę odgrywa niedawne rozbudowanie sieci paczkomatów do 15 tys. urządzeń.
InPost gwarantuje dostawę przesyłek przed Wigilią
Gwarancja dostawy przed świętami obejmuje paczki, które maksymalnie w środę, 22 grudnia uzyskają status nadanej. Dokładnie oznacza to, że najpóźniej wtedy muszą zostać przekazane kurierowi InPost. Z przekazaniem paczki w paczkomacie lub punkcie nadania nadawca powinien zdążyć do godziny 14:00. Dlatego lepiej nie czekać ze składaniem zamówień do ostatniej chwili.
InPost za usługę dostawy z gwarancją nie pobiera dodatkowych opłat. Gwarancja dotyczy zarówno paczek zamówionych do paczkomatu lub PaczkoPunktu, jak i tych z dostawą kurierską. Jeśli chodzi o dostawę paczki do drzwi, InPost gwarantuje, że najpóźniej w dniu 24 grudnia kurier dokona pierwszej próby doręczenia.
– Gwarancja dostawy przed Świętami Bożego Narodzenia to pomysł i tradycja InPost, 2 lata temu gwarantowaliśmy dostawę przesyłek nadanych do 20 grudnia, rok temu do 21 grudnia, w tym roku rozszerzamy gwarancję o kolejny dzień, czyli przesyłki nadane do 22 grudnia trafią do adresata na czas. Nikt w branży logistycznej w Polsce, a sądzę, że i w Europie nie może dać podobnej gwarancji. Dzięki temu nasi klienci mogą spokojnie zamawiać prezenty do prawie ostatniej chwili – podkreśla Rafał Brzoska, prezes InPost.
Ponadto InPost oferuje bez dodatkowych kosztów dostawę przesyłek do paczkomatów w dniu nadania. Do tej pory z takiego rozwiązania korzystali mieszkańcy Warszawy i Łodzi. Teraz usługa jest już dostępna w kolejnych 18 miastach w Polsce.