Wystarczy wybrać opcję „Utwórz koszyk z InPost Pay”, a następnie przejść do InPost Mobile, aby sfinalizować zakup. Aplikacja automatycznie zaproponuje preferowaną formę dostawy oraz metodę płatności – wystarczy podać je tylko raz podczas rejestracji. Dodatkowo, wszystkie informacje dotyczące zamówień będą dostępne w jednym miejscu.
Z płatności InPost Pay korzysta 1 mln klientów
Usługa InPost, oferuje takie metody płatności, jak płatności kartą Visa i Mastercard w tym, Google Pay czy Apple Pay oraz BLIK. Użytkownikowi podpowiada się też najbardziej dogodna forma dostawy – do paczkomatu, punktu PUDO lub kurierem. Rozwiązanie działa między innymi na takich platformach zakupowych, jak IdoSell, czy Atom Store.
Kilka tygodni temu pisaliśmy, że firma Rafała Brzoski nawiązała współpracę z Visą oraz Mastercard w celu promowania płatności cyfrowych – w tym InPost Pay. Z usługi korzysta już 1 mln konsumentów, natomiast aplikacja InPost Mobile ma już 12 mln użytkowników – czytamy w komunikacie.
– Nasze rozwiązanie zwiększa konwersję zakupową nawet o 30-70%, w zależności od branży sklepu internetowego. Dodatkowo pomagamy w zdobywaniu nowych klientów. Blisko 85% użytkowników InPost Pay stanowi nową grupę klientów dla naszych partnerów e-commerce – mówi Szymon Wałach, VP ds. Digital i Strategii InPost.
Ostatnio pisaliśmy, że grupa InPost uruchomiła paczkomat w porcie lotniczym Poznań-Ławica. To kolejne lotnisko po Warszawie, Wrocławiu i Katowicach, które oferuje wysyłkę przedmiotów zakwestionowanych podczas kontroli bezpieczeństwa.