W pierwszej kolejności w Centrum Produktów klienci mogą składać wnioski online o firmowe karty debetowe. Wkrótce Alior Bank rozszerzy funkcjonalność tego modułu o wnioski o otwarcie rachunku pomocniczego, płacowego oraz lokacyjnego wraz z nadaniem wybranym użytkownikom systemu uprawnień do nowo otwartego konta.

Alior Bank udostępnia Centrum Produktów klientom biznesowym

Uprawnienia do korzystania z Centrum Produktów zostaną automatycznie udostępnione klientom biznesowym na podstawie obowiązujących uprawnień i schematów akceptacji do Modułu Prawnego, który określa prawną relację klienta z bankiem i służy do składania oświadczeń woli drogą elektroniczną. Użytkownicy będą mogli je samodzielnie zaktualizować w zależności od potrzeb firmy – czytamy w komunikacie.

Centrum Produktów opiera się na specjalnym typie schematu akceptacji zarówno jednoosobowym, jak i wieloosobowym oraz na uprawnieniach polegających na wprowadzaniu, podpisywaniu i wysyłaniu wniosków, w tym ich edycji i usuwaniu przed przekazaniem do banku.

– Nasi klienci coraz chętniej załatwiają sprawy bankowe przez kanały zdalne. Samoobsługowy moduł w bankowości internetowej BusinessPro umożliwia im szybkie i wygodne otwieranie nowych produktów online z dowolnego miejsca na świecie. Autoryzacja wniosku odbywa się za pośrednictwem kodu SMS – mówi Marek Sołtysiak, Dyrektor Zarządzający Pionem Produktów Klienta Biznesowego w Alior Banku.