W dniu 8 maja Zonda, jedna z największych giełd kryptowalut w Europie Środkowo-Wschodniej, ogłosiła zmianę swojej nazwy na zondacrypto. Nowa marka sygnalizuje chęć skupienia na wykorzystaniu potencjału blockchaina i kryptowalut poprzez dążenie do zaoferowania szerszego ekosystemu przeznaczonego zarówno dla nowych, jak i doświadczonych użytkowników.

Fintech Zonda zmienia się w zondacrypto

Rebranding to nie tylko zmiana nazwy. Giełda uruchomi również swoją pierwszą kryptowalutę: zondacrypto Token (ZND). Użytkownicy, którzy zainwestują w ten token użytkowy, mają odnotować korzyści takie jak: niższe opłaty, staking, dostęp do nowych projektów i możliwość partycypacji w procesach decyzyjnych. Inne zmiany to m.in. nowa struktura opłat, która obowiązuje od kilku tygodni oraz nadchodząca aktualizacja aplikacji mobilnej.

Decyzja o zmianie marki na zondacrypto została podjęta, aby dostosować się do zmieniającego się krajobrazu cyfrowych finansów i lepiej zaspokoić potrzeby użytkowników dzięki połączeniu możliwości technologii Web2 i Web3. Rebrandingowi towarzyszy kampania billboardowa w Warszawie i Katowicach – czytamy w komunikacie.

– Wydarzenia, które miały miejsce w ostatnim czasie, przyczyniły się do szybszego i mądrzejszego rozwoju regulacji kryptowalutowych na całym świecie. Apelowaliśmy o to od dawna, więc bardzo nas cieszą m.in. działania podjęte przez organy regulacyjne Unii Europejskiej. Głosowanie nad projektem MiCA jest najlepszym dowodem na to, że Unia staje się świetnym miejscem do rozwoju innowacji kryptowalutowych – mówi Przemysław Kral, CEO zondacrypto.