Ekspansja formatu całodobowych, samoobsługowych sklepów Carrefour Express to wynik realizowania przez sieć strategii omnikanałowości. Oferta spożywcza zbudowana jest na podstawie preferencji zakupowych klientów convenience i dostosowana jest do potrzeb lokalnych konsumentów. Asortyment sklepu przy Galerii Wileńskiej skierowany jest głównie do tzw. klientów trafficowych, ale wychodzi również naprzeciw oczekiwaniom konsumentów poszukujących artykułów pierwszej potrzeby – na śniadanie, obiad i kolację.

Sklep jak automat

Sklep bazuje na technologii automatów sprzedażowych, które dopasowane są do charakteru produktów podawanych klientom za pomocą wind, gwarantując bezpieczeństwo artykułów nawet tak delikatnych jak jajka. Sprzedaż prowadzona jest poprzez panel dotykowy.

Lista zakupowa oraz płatność przy pomocy karty odbywa się tylko raz, a odbiór zakupów realizowany jest w poszczególnych automatach sprzedażowych. Sklep zaprojektowany został z myślą o pełnej wygodzie klientów. W nieprzewidzianej sytuacji, np. problemów z płatnością lub odbiorem produktów, można skorzystać z pomocy całodobowej infolinii.

Partnerem technologicznym Carrefour przy projekcie jest firma MarketLAB.