Wydarzenie skierowane jest zarówno do studentów, pracowników branży kreatywnej i członków działów marketingu, którzy chcieliby nabyć nowe umiejętności i wykorzystać je w swojej pracy. I DESIGN to 3 dni inspirujących warsztatów i wykładów.

Prelegentami będą przedstawiciele różnych branż – finansowej, kreatywnej, technologicznej, których codzienne aktywności związane są z myśleniem kreatywnym i wdrażaniem innowacji. Na co dzień mają styczność z kreowaniem twórczych i skutecznych rozwiązań dla swoich biznesów.

Na uczestników czeka ponad ​ 10 wykładów i ​ 8 warsztatów promujących metodykę Design Thinking oraz nieszablonowe myślenie w pracy projektowej. Przedstawiciele między innymi takich firm jak ​ PwC, Publicon, Brand24 czy IBM podzielą się swoją praktyczną wiedzą i pokażą konkretne narzędzia przydatne w pracy.

Design Thinking polega na generowaniu pomysłów i tworzeniu innowacyjnych,         niestandardowych pomysłów, odpowiadających na rzeczywiste potrzeby użytkowników. Elementem wyjaśniającym zastosowanie tej metody będzie także gra miejska, która odbędzie się 9 maja. Uczestnicy w ciekawy i aktywny sposób poznają założenia metodyki.