Pakiet medyczny, z którego mogą korzystać klienci Santander Bank Polska, zawiera nielimitowane e-konsultacje u lekarza internisty albo pediatry. Ponadto w okresie sześciu miesięcy trwania umowy klienci banku będą mogli trzykrotnie skonsultować się ze specjalistą: kardiologiem, diabetologiem, endokrynologiem dermatologiem, alergologiem, ginekologiem, chirurgiem, ortopedą, onkologiem i neurologiem.

Co istotne, lekarze dostępni są 24h na dobę, przez 7 dni w tygodniu. W ramach abonamentu klienci będą mogli również otrzymać e-receptę, e-skierowanie oraz e-zwolnienie lekarskie. Santander Bank Polska przygotował usługę we współpracy z Visa i firmą Telmedicin.

Kto może skorzystać z telemedycyny w Santanderze?

– To także ciekawa propozycja dla obcokrajowców mieszkających w Polsce, ponieważ e-konsultacje realizowane są w języku polskim, angielskim oraz rosyjskim.– mówi Arkadiusz Przybył, Wiceprezes Zarządu.

Umowa jest zawierana na 6 miesięcy i po tym czasie, jeśli klient nie zdecyduje inaczej, jest przedłużana na kolejny półroczny okres. Koszt abonamentu to 12 zł miesięcznie, a opłaty są pobierane co kwartał. Można wykupić dowolną liczbę pakietów medycznych, obejmując nimi na przykład swoich najbliższych. Osoba, dla której kupowany jest dodatkowy pakiet nie musi być klientem banku, nie musi też być spokrewniona z klientem banku, który wykupił już pakiet medyczny Telemedi.co.

Z oferty pakietu medycznego mogą skorzystać klienci, którzy posiadają Konto Jakie Chcę lub Konto Select. Posiadacze Konta Select w Santander Bank Polska mogą bezpłatnie korzystać z pakietu medycznego przez pierwsze 3 miesiące zawartej umowy. Usługę można kupić w internetowej klinice Telemedi.co, przygotowanej specjalnie dla klientów banku.

W lipcu z podobnej oferty korzystali już użytkownicy kart Mastercard Business Debit wydawanych przez Santander Bank Polska.