LeaseLink to polski fintech oferujący leasing jako metodę płatności, ale też odroczoną płatność dla przedsiębiorców. Firma szturmem podbija rynek, we właściwym czasie wykorzystała lukę na rynku, a mianowicie fakt istnienia sporej grupy klientów prowadzących działalność gospodarczą, dla których dostępna oferta leasingu niesamochodowego była wybitnie offline-owa. W lutym LeaseLink miał już ponad 20 tys. klientów.

Leasing online dla firm do 50 tys. zł

Klient będący przedsiębiorcą może zakupić produkt wybierając leasing jako sposób zapłaty – oferta przygotowywana jest w ekspresowym tempie, proces wnioskowania odbywa się całkowicie online po podaniu przez klienta danych niezbędnych do weryfikacji. Leasing dostępny jest dla produktów o wartości do 50 tys. zł. 

Z LeaseLink można skorzystać m.in. na Allegro, Mediamarkt, IKEA, a teraz także w sklepach stacjonarnych Komputronik, gdzie niebawem oferta fintechu trafi także do sklepu internetowego. 

W marcu LeaseLink został kupiony przez Grupę mBank. Łączna wartość transakcji wyniosła ponad 100 mln zł. W 2018 roku fintech odnotował przychody na poziomie 13 mln zł.