21 listopada 2017, 09:00:Forum Zarządzania Internetem 2017 - Centrum Nauki Kopernik, Wybrzeże Kościuszkowskie 20, 00-390 Warszawa, Polska

Leasing online? Tak, dla klientów Raiffeisen Polbank. Poznajcie LeaseLink

Polski fintech pozyskał blisko 10 mln złotych w kolejnej rundzie finansowania!

LeaseLink zrealizował pierwsze transakcje leasingowe dla klientów Raiffeisen Polbanku. Są one wynikiem nawiązanej kilka tygodni temu współpracy w ramach której LeaseLink dostarcza usługę leasingu klientom Raiffaisen Polbanku. Współpraca ta jest pionierskim rozwiązaniem nie tylko w sektorze usług leasingowych, ale także w polskiej bankowości.

Firma LeaseLink w ubiegłym roku zasłynęła na polskim rynku unikalną ofertą, która na dobre zrewolucjonizowała całą branżę leasingową. A to wszystko za sprawą autorskiej aplikacji LeaseLink za pomocą której przedsiębiorcy mogą płacić leasingiem niczym przelewem za zakupy środków trwałych zarówno w sklepach online jak i offline.

Czytaj także: Czy Polacy są gotowi na sklepy bez kas?

LeaseLink i Raiffeisen Polbank

Współpraca między Raiffeisen Polbank a LeaseLinkiem jest oparta również na innowacyjnej  technologii, dzięki czemu w całkowicie zautomatyzowany sposób klient sam obsługuje proces leasingowy bezpośrednio w aplikacji.

Pierwsze transakcje cechują się niezwykłymi jak na branże leasingową parametrami operacyjnymi –  średni czas oczekiwania na decyzję kredytową i dokumenty umowy wyniósł 3 minuty, natomiast średni czas liczony od momentu zapoznania się przez klienta z ofertą do zapłaty za zakupy dla dostawcy wyniósł 24 godziny.

– Informacja zwrotna jaką otrzymaliśmy od pierwszych klientów obsłużonych w ramach współpracy z naszym nowym partnerem potwierdza, że doświadczenie klienta jest całkowicie odmienne niż to z którym miał do czynienia przy transakcjach z poprzednim leasingodawcą. Do nas klient nie przychodzi po leasing, on po prostu płaci LeaseLinkiem za swoje zakupy tak jak przelewem –  mówi Wojciech Kazimierski współwłaściciel i prezes zarządu LeaseLink.

LeaseLink jako jedyny leasingodawca na świecie realizuje transakcje 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu.  Ponadto firmę na rynku leasingowym wyróżnia nie tylko unikalny sposób procesowania transakcji, ale także ich dystrybucji. Opiera się ona na kanałach online takich jak własna strona internetowa oraz włączenie do  metod płatności w e-sklepach, a także kanałach offline w dowolnym punkcie sprzedaży partnera oraz programach White Label. Tylko w przeciągu roku blisko 2 tysiące partnerów w e-commerce i punktów stacjonarnych dodało LeaseLink jako metodę płatności, a skorzystało już tysiące klientów-przedsiębiorców.

[LL/RT]
Podziel się artykułem
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Email this to someone