Partner serwisu Visa dla biznesu

Leasing online w sklepach stacjonarnych? LeaseLink wprowadza aplikację

Fintek
Fintek
#Fintech
Opublikowano: 4 lutego 2020, 06:30 Aktualizacja: 4 lutego 2020, 10:15

Polski lider branży leasingowej online, fintech LeaseLink wprowadza nowy proces sprzedaży leasingu dedykowany punktom sprzedaży stacjonarnej. Leasing jako metoda płatności pozwoli na łatwy zakup sprzętu przez klientów B2B na miejscu i w kilkanaście minut.

Zakupy w sklepie technicznym

LeaseLink to fintech założony 4 lata temu. W tym czasie z jego usług skorzystało kilkadziesiąt tysięcy klientów. Niespełna rok temu spółkę kupiła grupa kapitałowa mBank. Fintech LeaseLink specjalizuje się w obszarze finansowania dowolnych zakupów środków trwałych przez przedsiębiorców o wartości do 50 tys. zł netto. Nie obejmuje on zatem środków transportu i samochodów.

– Po dołączeniu do mLeasing staliśmy się firmą kompletną. Do naszego know-how oraz nieprzeciętnej elastyczności dodaliśmy atrakcyjne warunki cenowe naszych usług oraz stabilne źródło finansowania naszej działalności kredytowej. Idziemy po zdecydowanie większy udział w rynku. Naszą pozycję, którą zbudowaliśmy w segmencie e-commerce chcemy powtórzyć  w sektorze tradycyjnych sprzedawców offline’owych. Dla naszych partnerów handlujących sprzętem tradycyjnie przygotowaliśmy coś bezprecedensowego w branży leasingowej – możliwość sprzedaży urządzenia klientowi bezpośrednio w sklepie bez angażowania czasu w wypełnianie wniosków i żmudną procedurę zaoferowania oraz zrealizowania sprzedaży urządzenia w kilka chwil i natychmiastowe wydanie towaru – mówi Wojciech Kazimierski, CEO LeaseLink.

LeaseLink uruchomi aplikację do leasingu stacjonarnego

Cały proces będzie opierał się na autorskiej aplikacji, która w maksymalnie higieniczny sposób z pomocą sprzedawcy w sklepie zrealizuje leasing. Po wprowadzeniu podstawowych danych we wniosku, system przeprowadzi weryfikację i po 15 minutach klient będzie mógł wyjść ze sklepu ze sprzętem. Jak twierdzą autorzy rozwiązania, ogranicza to do minimum formalności i pozwala jeszcze mocniej wejść w ideę „paperless”.

LeaseLink zapewnia, że wprowadzany na rynek nowy proces dla dostawców stacjonarnych to zdecydowane wyjście ku wygodzie partnera oraz cyfryzacja usług finansowych przeznaczonych dla handlu tradycyjnego.

Usługi LeaseLink oferuje ponad trzy i pół tysiąca partnerów, w tym największe marki e-commerce takie jak Allegro, Media Markt czy RTV Euro AGD. Przedsiębiorcy dzięki zdigitalizowanemu procesowi mogą skorzystać z leasingu 24 godziny na dobę.

/materiał partnera

foto: iStock


Tekst chroniony prawem autorskim. Każdorazowe kopiowanie wymaga zgody redakcji.

Pokaż komentarze (0)

leasing-online-w-sklepach-stacjonarnych-leaselink-wprowadza-aplikacje