Ponadto podwoiła się liczba klientów poniżej 20 roku życia, którzy korzystają z bankowości mobilnej. Nastolatki lubią szybkie przelewy, BLIKA i płatności smartfonem.

Santander Bank Polska ma ponad 1,5 mln użytkowników bankowości mobilnej. Z informacji przesłanej przez bank wynika, że użytkownicy korzystają z niej coraz częściej, bo liczba transakcji zwiększyła się o blisko połowę. Klienci posiadający Konto Jakie Chcę mają możliwość korzystania z bezpłatnych przelewów natychmiastowych – liczba takich transakcji wzrosła o 62%.

6 mln przelewów w lutym 2021 roku

W przypadku standardowych przelewów realizowanych mobilnie, bank odnotował 40% wzrost. A jak to wygląda w liczbach? Tylko w lutym bank zrealizował 6 mln przelewów zleconych za pośrednictwem aplikacji mobilnej.

W aplikacji mobilnej Santandera można m.in. zrealizować przelew BLIK, wypłacać gotówkę z bankomatu bez karty, opłacić parkowanie czy kupić bilet komunikacji miejskiej (w wybranych miastach). W ramach otwartej bankowości, klienci mogą też podejrzeć salda swoich rachunków z innych banków (konkretnie to z 7 banków), a także zlecać z nich przelewy – to bardzo przydatna funkcja dla osób, które posiadają więcej niż jedno konto bankowe.

/LP