Live chat – szybka obsługa klienta

Asia Stankiewicz
Asia Stankiewicz
Opublikowano: 15 marca 2018, 11:11 Aktualizacja: 15 marca 2018, 11:11

Europ Assistance Polska wprowadziła kolejne usprawnienie, którego zadaniem jest podniesienie jakości obsługi klientów. Na stronie www pojawił się live chat, dzięki któremu możliwe jest skontaktowanie się z działem obsługi. Usługa jest dostępna 24/7.

Obecnie klienci przyzwyczajeni są do szybkiej formy kontaktu za pośrednictwem komunikatorów internetowych czy sms’ów. Coraz częściej również szukają informacji o produktach i usługach w Internecie – chcąc rozwiać swoje wątpliwości i uzyskać szybką odpowiedź. Z myślą o takich klientach, Europ Assistance Polska wprowadziła nową formę kontaktu z klientem – live chat.

Czytaj także: Revolut wprowadza nową funkcję

Kto może skorzystać?

Chat jest rodzajem prostego komunikatora, służącego wymianie informacji między klientami, a konsultantami. Za jego pośrednictwem, klienci mogą zgłosić nową sprawę, zapytać o już istniejącą, czy zasięgnąć informacji na temat produktów.

Nowe rozwiązanie zostało wprowadzone, szczególnie z myślą o klientach przebywających poza UE, gdzie koszty połączeń telefonicznych są bardzo wysokie. Mając dostęp do WiFi w hotelu lub pakiet danych w roamingu, klienci mogą rozmawiać z konsultantami bez dodatkowych kosztów. Oczywiście tę formę kontaktu, będzie można wykorzystać również przebywając w Polsce, jako alternatywę dla połączenia telefonicznego.

To rozwiązanie szczególnie sprawdzi się w szczycie sezonu, gdy zgłaszanych spraw jest bardzo dużo. Konsultanci dzięki nowej formie kontaktu, będą mogli rozmawiać z kilkoma klientami jednocześnie, co zdecydowanie przyspieszy realizację usługi.

Czytaj także: Google zaskakuje – interaktywna rewolucja w świecie e-mail

Genialne w swej prostocie

– Chat jest pierwszym z szeregu rozwiązań, które firma wprowadza w ramach komunikacji z klientem przy pomocy kanałów cyfrowych. W najbliższym czasie będzie miał też swoją premierę Messenger bot, a niedługo później – aplikacja webowa. Ostatni z projektów wprowadzających cykl usprawnień zostanie wdrożony w połowie roku. Wierzymy, że cały pakiet zdecydowanie usprawni obsługę klientów i przyczyni się do odczuwalnej poprawy ich doświadczeń w kontakcie z Centrum Alarmowym – mówi Piotr Michałek, Menadżer ds. Projektów i Wdrożeń Europ Assistance Polska.

Skorzystanie z chatu jest bardzo proste. Umiejscowiony jest w prawym dolnym rogu strony jako ikonka. Po jej kliknięciu wyświetli się okno do wpisania tematu rozmowy oraz danych osobowych (opcjonalnie). Następnie klient od razu może porozmawiać z konsultantem. Usługa dostępna jest 24/7.

Live chat to usprawnienie wprowadzone w ramach cyfryzacji procesów, które są obecnie osią strategii Europ Assistance Polska. Taka koncepcja to korzyści w wielu obszarach — podwyższenie jakości usług, usprawnienie procesów operacyjnych oraz racjonalizacja kosztów.

Czytaj także: Gadu-Gadu wraca na polski rynek!

Europ Assistance/AS


Tekst chroniony prawem autorskim. Każdorazowe kopiowanie wymaga zgody redakcji.

Pokaż komentarze (0)

live-chat-szybka-obsluga-klienta