EnveloBank wystartował we wrześniu 2017 roku. Bank oferował w miarę wygodną aplikację i oczywiście Apple Pay i Google Pay. Po dosyć krótkim okresie, bo raptem po trzech latach, Bank Pocztowy zdecydował o ujednoliceniu marek – od 11 marca, czyli zgodnie z wcześniejszą zapowiedzią, marka Envelo ostatecznie znika z rynku. Od tego momentu klienci mają „wszystko pod jednym dachem” – tak bowiem zmianę promuje Bank Pocztowy.

Zmiana logo i nazwy aplikacji

Bank powiadomił klientów, że zmienia się logo bankowości internetowej – od teraz jest to Pocztowy24. Zmianie ulega także adres strony logowania do bankowości internetowej na online.pocztowy.pl. Nazwę zmienia również aplikacja mobilna z Envelo na Pocztowy – odpowiednia aktualizacja jest już dostępna w App Store i Google Play.

W celu aktualizacji należy wejść do sklepu z aplikacjami i wybrać opcję uaktualnienia. Po jej dokonaniu w zasadzie dla klientów nie zmienia się nic prócz nazwy aplikacji i logotypu. Bank Pocztowy ma ok. 1 mln klientów.