Visa niezmiennie wspiera transakcje kartami zarówno w postaci fizycznej, jak i cyfrowej, jednak coraz częściej znajduje się także w samym centrum procesu umożliwiania przesyłania pieniędzy. Sieć Visa łączy 3,6 miliarda rachunków, ponad 70 milionów punktów sprzedaży, dziesiątki tysięcy partnerów i rocznie obsługuje transakcje o wartości ponad 11 bilionów dolarów – czytamy w komunikacie.

Nowa tożsamość marki Visa

W ostatnich pięciu latach Visa zainwestowała 9 miliardów dolarów w technologie, które mają kształtować przyszłość handlu poprzez stworzenie zróżnicowanego pakietu produktów, usług i korzyści. Przykładowo, sieć Visa pomaga zapewnić rozwiązanie, dzięki któremu pracownik dorywczy otrzyma swoje wynagrodzenie w czasie rzeczywistym, usprawnia płatności między osobami fizycznymi, poprzez odbieranie i wysyłanie pieniędzy między miliardami kart i rachunków na całym świecie, czy umożliwia łatwiejsze transgraniczne płatności korporacyjne o dużej wartości.

W trakcie 2021 roku nowa tożsamość marki Visa stanie się widoczna w ponad 200 krajach i terytoriach, w których organizacja jest obecna, wpisując się w pierwotną strategię biznesową firmy obejmującą:

  • Płatności konsumenckie, w szczególności zwiększanie dostępu za pomocą płatności cyfrowych do wartych 17 bilionów dolarów płatności dokonywanych obecnie za pomocą gotówki i czeków.
  • Nowe przepływy pieniędzy, w tym transgraniczne płatności między osobami fizycznymi oraz szereg usług o wartości dodanej, które pozwalają między innymi wspierać firmy każdego rozmiaru w odnajdywaniu się w dzisiejszym otoczeniu gospodarczym i identyfikować nowe obszary wzrostu.
  • Różnorodne oferty i rozwiązania tworzone dzięki prężnie rozwijającym się partnerstwom z fintechami i uznanymi markami, współpracy z rządami na całym świecie i innowacyjnym technologiom powstałym z myślą o przyszłości.

– Wraz z ewolucją marki chcemy dać wyraz śmiałej ambicji Visa poprzez pokazanie jakie wartości i cele nam przyświecają. Świat ponownie się otwiera, a pieniądze przesyła się na coraz to nowsze sposoby, dlatego nie ma lepszego momentu na pokazanie pracy, jaką wykonujemy, a także jak bardzo do prężnego rozwoju ludzi, firm i gospodarek może przyczynić się marka o takiej skali oddziaływania i wartościach jak Visa – mówi Lynne Biggar, Executive Vice President and Global Chief Marketing Officer w Visa.