Mastercard od 25 lat jest partnerem najważniejszych klubowych rozgrywek piłkarskich w Europie. Dodatkowo firma jest patronem dziecięcej eskorty, w ramach której dzieci są wyprowadzane na murawy boisk przez piłkarzy.

Mastercard i Liga Mistrzów UEFA przedłużają współpracę

W czasie trwającej pandemii dzieci mają możliwość cyfrowego łączenia wideo ze swoimi idolami, kiedy ci przyjeżdżają na areny sportowych zmagań – miało to miejsce przy okazji niedawnych półfinałów i finału Ligi Mistrzów UEFA, jak również Superpucharu Europy. Mastercard realizuje ten pomysł we współpracy z UEFA Foundation for Children.

– Jesteśmy bardzo dumni, że możemy przedłużyć nasze wieloletnie partnerstwo Ligi Mistrzów UEFA. Kluczowe wydarzenia sportowe są dla nas doskonałym sposobem na bezpośrednie połączenie kibiców na całym świecie z ich pasją. Cieszymy się z naszego 27. roku jako oficjalnego sponsora tych rozgrywek i jesteśmy podekscytowani, że będziemy świadkami nowych, bezcennych chwil w Lidze Mistrzów UEFA przez kolejne lata – dodaje Mark Barnett, prezes Mastercard Europe.

Z kolei wczoraj Mastercard poinformował o rozszerzeniu współpracy z fintechem Monese. W ramach nowego, wieloletniego partnerstwa Monese ma stać się wiodącym wydawcą kart z logo Mastercard.