Do tej pory w prawym górnym rogu ekranu klienci widzieli ikonę słuchawki, która pozwalała na kontakt z konsultantem mLinii bez konieczności podawania telekodu. Teraz obok słuchawki pojawi się także lupa. Po kliknięciu tej ikony, klient zobaczy nowy ekran Pomocy. Nowy ekran składa się z trzech elementów: Wyszukiwarki, Trzech najczęściej zadawanych pytań oraz Sekcji „Kontaktu i reklamacji”.

Nowości w aplikacji mobilnej mBanku. Nowa sekcja pomocy

Wyszukiwarka działa podobnie jak najpopularniejsze wyszukiwarki internetowe – chociażby Google. Można tu wpisać pojedyncze słowa lub całe zdania. Dzięki niej klienci będą mogli znaleźć odpowiedzi na pytania bez potrzeby kontaktu z konsultantem. Można wyszukać m.in. różne ekrany i funkcje aplikacji mobilnej, ale też zadać pytania (np. o sesje wychodzące i przychodzące) i uzyskać odpowiedzi na nie.

Po wyszukaniu na ekranie pokazuje się lista wyników. Mechanizm wyszukiwarki zaplanowany jest w taki sposób, aby uczył się od klientów. Jego baza będzie nieustannie poszerzana, aby obsługiwać zapytania w coraz większym zakresie i coraz bardziej precyzyjnie – czytamy w komunikacie mBanku.

Nowością w aplikacji mobilnej mBanku jest też sekcja najczęściej zadawanych pytań. Klienci znajdą tu trzy najpopularniejsze pytania i odpowiedzi na nie. Pytania będą zmieniać się w czasie i mogą być różne dla klientów indywidualnych i firmowych.

Z kolei nowym elementem sekcji Kontakt, przeniesionej do dolnej części ekranu, jest możliwość składania reklamacji wprost z aplikacji mobilnej.