Cały interfejs aplikacji został zbudowany od zera, dzięki czemu nawigacja po niej ma być bardzo intuicyjna. Na głównym pulpicie od razu po zalogowaniu użytkownik widzi najważniejsze informacje i funkcje. Asystent zadań przypomni klientowi o zleceniach, które czekają na jego potwierdzenie. Autoryzacji można dokonać z poziomu telefonu.

Nowa aplikacja CompanyMobile od mBanku

Na ekranie głównym znajduje się także lista rachunków klienta. Można sprawdzić ich szczegóły oraz historię transakcji na poszczególnych kontach, a także udostępnić numer rachunku kontrahentowi. Z poziomu pulpitu głównego użytkownik ma też dostęp do swojej służbowej karty płatniczej i może łatwo dodawać kolejne – wyjaśnia mBank w komunikacie.

W dolnym menu poszczególne ikony przekierowują do najpopularniejszych funkcji aplikacji. Ikona „Finanse” zapewnia wgląd w pełną historię transakcji, a dzięki wyszukiwarce i filtrom można szybko znaleźć potrzebne informacje. Ikona „Zlecenia” pozwala użytkownikowi sprawdzić wszystkie przelewy – także te będące w przygotowaniu – oraz odpowiednio je grupuje, co zdecydowanie ułatwia pracę. Ikona „Fx” to z kolei moduł wymiany walut, umożliwiający wygodną sprzedaż i kupno walut, jak również sprawdzenie ich aktualnych kursów.

Aplikacja została zbudowana we współpracy z mServices, spółką z Grupy mBanku. mServices wykorzystało w tym celu mBank design system – zbiór narzędzi i zasad, radykalnie redukujący czas wdrożenia nowych aplikacji desktopowych i mobilnych.

Nowa wersja aplikacji pobierze się automatycznie, jeśli tylko użytkownik ma aktywną automatyczną aktualizację na swoim telefonie. mBank CompanyMobile można pobrać ze sklepów Google Play i App Store. Aktywacja aplikacji ma być łatwa dzięki opcji skanowania aktywacyjnego kodu QR.