InkSearch.co to startup, który powstał w listopadzie 2017 roku w Warszawie. Serwis internetowy służący do rezerwacji sesji tatuażu, połączony z kalendarzem oraz bramką płatności, obecnie generuje ponad tysiąc rezerwacji miesięcznie.

– Dzięki naszym działaniom maksymalnie usprawniamy proces komunikacji pomiędzy studiem, a klientem. Dotychczas klient chcący zapisać się na tatuaż albo zostawał bez odpowiedzi albo czekał na nią nawet… trzy miesiące. Nasze rozwiązanie pozwala na zaoszczędzenie czasu studiom, a klientom na wybór dogodnego terminu i uzyskania wszelkich interesujących go informacji – Mateusz Łagowski, CEO InkSearch.co.

Milion złotych na dalszy rozwój – aplikacja mobilna i oferty pracy

Pomysłodawcą i założycielem platformy InkSearch.co jest Mateusz Łagowski, CEO spółki. Absolwent University Bocconi w Mediolanie oraz University of North Florida na kierunkach Fashion & Design Management  oraz International Business. Obecnie zespół InkSearch.co zasila współzałożyciel i programistaSławomir Chojnicki, Dyrektor Artystyczny Konrad Kasprzyk, anioł biznesu Maciej Filipkowski.

Pozyskane środki zostaną przeznaczone m.in. na stworzenie aplikacji mobilnej oraz szersze wejście na rynki zagraniczne (obecnie InkSearch.co działa w Berlinie, Mediolanie, Wiedniu i Londynie). Ponadto platforma dąży do aktywacji usługi związanej z zamieszczaniem ofert pracy przez artystów i studia.

Według firmy badawczej IBIS World przemysł tatuaży generuje szacunkowe przychody w wysokości 1,9 miliarda dolarów, notując roczny wzrost na poziomie 8,4 proc. Potencjał wciąż rosnącego rynku tatuaży dostrzegł fundusz inwestycyjny KnowledgeHub, wspierający innowacyjne projekty, będące na początkowym etapie rozwoju.