Już 2 miliony klientów Banku Millennium korzysta regularnie z kanałów elektronicznych, czyli loguje się przynajmniej raz w miesiącu do Millenetu lub aplikacji mobilnej. Co więcej, cyfrowi klienci logują się do aplikacji Banku Millennium 3 razy częściej niż do Millenetu, czyli bankowości elektronicznej (desktopowej).

Na 2 mln użytkowników pracowano 18 lat

Bank Millennium na pierwszy milion klientów w kanałach cyfrowych pracował aż 15 lat. Kolejny milion udało się osiągnąć już po trzech latach.

– Mamy nadzieję, że kolejny milion już wkrótce. Koncentrujemy się na stałym zapewnianiu jak najlepszej obsługi klienta i rozwijamy bankowość elektroniczną. Naszym celem jest, aby wszyscy klienci Banku Millennium wygodnie korzystali z usług cyfrowych – mówi Joao Bras Jorge, Prezes Zarządu Banku Millennium.

Aplikacje mobilne banków – super multi aplikacje fintech

Przeciętnie klienci realizują 5 przelewów miesięcznie, poza tym sprawdzają historię transakcji oraz korzystają z BLIKA. Jeszcze parę lat temu do płatności potrzebna była gotówka lub karta – dzisiaj coraz chętniej płacimy telefonem przy użyciu Apple Pay lub Google Pay. Dodatkowo banki zbroją swoje aplikacje mobilne w dodatkowe funkcje np. możliwość zakupu biletów komunikacji miejskiej, wniesienia opłaty parkingowej lub… co ostatnio zyskało na popularności – wnoszenia automatycznej opłaty za przejazd niektórymi odcinkami autostrad – co umożliwia Autopay od Blue Media.

Ale to nie koniec – mamy jeszcze ubezpieczenia, lokaty, kredyty na jeden klik, a także agregacje rachunków, a wkrótce także wygodne inwestowanie na giełdzie. Słowem – aplikacje bankowe dzisiaj to mulitplatformy, które pozwalają na prawie pełne zarządzanie swoimi finansami.

/LP