ING Bank Śląski w 2016 roku udostępnił funkcję zakupu funduszy inwestycyjnych z poziomu aplikacji mobilnych. Od tamtego czasu sprzedaż inwestycji w kanale digital (Moje ING) odnotowują ciągły wzrost. W kwietniu br. wynosił on 16,3%, natomiast w czerwcu sięgnął już 21,3%. Jednocześnie 25 % klientów zapoznających się z ofertą produktową inwestycji w Moje ING robi to mobilnie.

Moje ING idzie z duchem czasu

Dzięki aplikacji mobilnej ING użytkownicy inwestują 1/3 dopłat i wypłat z funduszy przez smartfon. Potencjalni odbiorcy, którzy jeszcze nie inwestują , w badaniu wewnętrznym ING podkreślili m.in., że „możliwość pełnej obsługi inwestycji w aplikacji mobilnej” mogłaby ich skusić do lokowania swoich funduszy w banku. Klienci zarządzają swoimi inwestycjami mobilnie, a w II kwartale robiła już tak połowa klientów banku ING (48%). Już 20% użytkowników banku, za pomocą smartfonów wypełnia ankietę inwestycyjną (MIFID).

Aplikacja ING w ramach funduszy inwestycyjnych, oferuje m.in.: nabycia, konwersje, umorzenia jednostek, tworzenie i zarządzanie własnymi portfelami funduszy, łatwe regularne inwestowanie wraz z symulacją gromadzenia kapitału,elektroniczne potwierdzenia zleceń i transakcji.

ING Bank Śląski już od dwóch lat wspiera startupy w ramach swojego akceleratora. Jednym z rozwiązań wprowadzonych przez bank ING z pomocą akceleratora, było zarządzanie fakturami kosztowymi w ING Księgowość dla przedsiębiorców w Moim ING.  Na początku 2018 roku wystartowała III edycja programu.