Mokka współpracuje z wiodącymi sieciami handlowymi oferującymi odzież, obuwie, sprzęt sportowy, biżuterię, sprzęt RTV AGD oraz usługi i produktów optycznych. W Polsce już 30% sklepów internetowych udostępnia płatności odroczone. Przewiduje się, że w przeciągu najbliższych 5 lat, odsetek płatności z wykorzystaniem produktów BNPL będzie wzrastać 30% rocznie.

Mokka udostępnia pierwszą aplikację dla klienta

Posiadacze aplikacji mogą korzystać z płatności odroczonych w sklepach stacjonarnych jak i online oraz korzystać z indywidualnie dopasowanych ofert. Co więcej, dzięki temu rozwiązaniu, klienci otrzymują także szybki dostęp do historii zakupów, harmonogramu spłat, powiadomień o specjalnych ofertach i promocjach dostępnych tylko dla użytkowników, a także możliwość zarządzania limitem zakupowym.

Posiadacze aplikacji mogą także korzystać ze spersonalizowanych funkcjonalności. Mowa tutaj np.: o  wyborze metody odroczenia płatności – w tym podzielenia jej na części według własnego uznania. Aktywni posiadacze aplikacji będą mogli skorzystać z usługi natychmiastowego przelewu części limitu zakupowego na konto bankowe.

Dzięki usłudze „Szybki przelew na konto” użytkownik aplikacji nie musi ograniczać się do sklepów partnerskich. Klienci mogą bowiem korzystać z natychmiastowego transferu w ramach przyznawanego w Mokka limitu zakupowego.

To kolejne rozwiązanie z obszaru nowoczesnych metod płatności oferowane przez Mokka, zaprojektowane dla obu kanałów sprzedaży: online i offline. Mokka zapowiedziała już także wprowadzenie kolejnych funkcjonalności. Wkrótce ma pojawić się w ich aplikacji np. wirtualna karta płatnicza oraz możliwość wnioskowania o zwiększenie limitu zakupowego.

—  Badania przeprowadzone wśród przedstawicieli pokolenia Z oraz millenialsów pokazują, że podczas zakupów częściej korzystają oni z aplikacji mobilnych i smartfonów niż z komputerów stacjonarnych. Pierwsza rejestracja w naszej aplikacji ogranicza się do wprowadzenia kilku najistotniejszych danych, bez zbędnych formalności i potrzeby wypełniania długich formularzy. – mówi Marek Biernacki, CEO w Mokka Polska.