Ceny dla najbardziej popularnych przesyłek (gabaryt A) nadawanych do Paczkomatu zostały obniżone z 14,99 zł do 11,99 zł. W przypadku większych paczek (gabaryt B) koszt został obniżony o 2 złote do kwoty 12,99 PLN. Zmianie nie uległa natomiast cena nadania do Paczkomatu przesyłek o największym rozmiarze (gabaryt C) – pozostała o na na poziomie 14,99 PLN.

Nadawanie przesyłek do Paczkomatów będzie tańsze

Firma Rafała Brzoski obniżyła także koszty nadania przesyłki przez Kuriera InPost. W tym przypadku ceny zostały obniżone o 50 groszy w przypadku gabarytów A, B i D – od 2 października będą wynosiły odpowiednio 14,99 zł, 16,49 zł i 28,49 zł. Zmianie nie uległa jedynie cena nadania paczki o gabarycie C, która wciąż będzie utrzymywać się na poziomie 19,99 PLN.

Obniżki cen mają wynikać ze zbliżającego się okresu świątecznego. W ubiegłym roku w tym czasie wolumeny dostaw do Paczkomatów miały wzrastać nawet o 92%. „Mamy nadzieję, że obniżka cen nadania przesyłek pozwoli naszym klientom zaoszczędzić czas, jaki zwykle spędziliby w długiej kolejce w innych punktach nadań” –  mówi Rafał Brzoska, prezes InPost.

Paczkomaty InPost dostępne są już w ponad 5 tys. lokalizacji na terenie Polski. W ciągu ostatnich tygodni spółka rozszerzyła współpracę z siecią sklepów Kaufland, a nowe porozumienie zakłada instalację Paczkomatów nawet pod każdą z 212 placówek Kauflanda. InPost rozpoczął także instalację Paczkomatów przy sklepach Dino i Lidl w całej Polsce oraz w Centrach Handlowych Auchan.