Wcześniej Nest Bank wprowadził Nest POS – aplikację na telefon z Androidem, która umożliwia przyjmowanie płatności zbliżeniowych kartą płatniczą (w tym Visa i Mastercard) także za pomocą portfeli mobilnych Apple Pay, Google Pay i zegarkiem bądź opaską (Fitbit Pay, Garmin Pay, Swatch Pay) lub BLIKIEM. Teraz bank udostępnia swoim klientom także bramkę płatniczą, która pozwala sklepom internetowym na przyjmowanie płatności online.

Co oferuje bramka płatnicza od Nest Banku?

Bramka płatnicza to przede wszystkim:

  • Wiele rodzajów płatności – płacąc online, klient sklepu ma pełną dowolność. Może zapłacić szybkim przelewem, kartą Visa lub Mastercard, BLIKIEM oraz za pomocą płatności cyklicznych.
  • Szybkie rozliczenie – przedsiębiorca otrzymuje środki już następnego dnia roboczego.
  • Wszystko w jednym miejscu – właściciel sklepu ma dostęp do specjalnego portalu, gdzie sprawdzi historię i szczegóły płatności. Może też zrealizować zwrot konkretnej płatności lub ją anulować.
  • Prosta integracja ze sklepem – bramkę dodaje się do swojego sklepu online szybko i wygodnie za pośrednictwem wtyczek do głównych platform eCommerce: WooCommerce, Magento, Prestashop i Shopify. Można też poprosić o pomoc
    zespół PayTel, który pomoże skonfigurować usługę.

Klient, który zawnioskuje o bramkę płatniczą poprzez bankowość internetową lub aplikację mobilną Nest Banku, będzie korzystał z bramki płatniczej bez opłat nawet przez 3 miesiące. Po tym czasie opłata od każdej płatności będzie wynosić już od 0,99%. Z oferty mogą skorzystać zarówno nowi, jak i obecni klienci firmowi Nest Banku.