Klarna uruchomiła na polskim rynku usługę cashback. Polska to na razie jedyny kraj w regionie CEE, w którym opcja jest dostępna dla klientów. Równolegle rozwiązanie zadebiutowało w Danii i Norwegii.

Cashback od Klarny dostępny w Polsce

Na start w Polsce, cashback w aplikacji Klarna jest dostępny u kilkudziesięciu partnerów handlowych, w tym popularnych marek takich jak Sinsay, eObuwie, Notino, Pyszne.pl czy Zalando-Lounge. Co istotne, brak minimalnej kwoty zamówienia sprawia, że usługa jest atrakcyjna nawet przy drobnych zakupach.

Środki z cashbacku zebrane za zakupy w aplikacji Klarna trafiają automatycznie na „Klarna saldo”. Użytkownik decyduje, jak je wykorzystać – może przeznaczyć je na kolejne zakupy lub wypłacić na swoje konto bankowe. Warunkiem skorzystania z oferty cashback jest dokonanie zakupów za pośrednictwem aplikacji oraz posiadanie wewnętrznego rachunku, czyli tzw. „Klarna Saldo”. Samo posiadanie rachunku jest bezpłatne i nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi opłatami czy zobowiązaniami.

– Cały czas koncentrujemy się na dostarczaniu rozwiązań, które odpowiadają na potrzeby użytkowników. Cashback Klarny to jeden z najhojniejszych tego typu programów na polskim rynku – użytkownik aplikacji może liczyć nawet na 11 proc. zwrotu za zakupy, co czyni ofertę wyjątkowo konkurencyjną – mówi Łukasz Dwulit, Head of CEE w Klarnie.

Ostatnio pisaliśmy, że Klarna zacieśnia współpracę z Zalando. W ramach partnerstwa, w Polsce, Niemczech, Austrii, Holandii i Danii została wprowadzona opcja „Zapłać w 3 ratach”. W komunikacie czytamy, że rozszerzenie usługi wynika z sukcesu ubiegłorocznej premiery we Francji, Włoszech i Hiszpanii.

Dodatkowo Klarna nawiązała współpracę z platformą Airbnb na 25 rynkach – w tym również w Polsce. Ma to być pierwsze tego typu partnerstwo na naszym rynku e-commerce, które umożliwia płatność za najem krótkoterminowy w opcji „Zapłać w 3 ratach 0%”.