PKO Bank Polski wprowadza nowe udogodnienie w iPKO dla klientów firmowych, którzy korzystają z leasingu. Teraz będą mogli, bez konieczności ponownego logowania, przejść bezpośrednio z iPKO do Portalu Klienta PKO Leasing. Nowa funkcja jest dostępna dla właścicieli jednoosobowych działalności gospodarczych lub wspólników w spółkach cywilnych.

Platforma do zarządzania leasingiem

Portal Klienta PKO Leasing to platforma online do zarządzania umowami leasingowymi. Na swoim koncie w Portalu Klienta można sprawdzić status umów i ważne terminy, wygodnie złożyć wniosek, pobrać e-faktury, mieć dostęp do historii dokumentów i rozliczeń.

– Bankowość online dla biznesu skoncentrowana jest na rozwiązaniach, które mają pomóc klientom bezpiecznie zarządzać finansami online bez potrzeby wizyty w placówce banku. Klienci biznesowi mogą tą drogą załatwiać sprawy związane z produktami, które posiadają nie tylko w banku, ale teraz także w PKO Leasing, w ramach grupy kapitałowej PKO Banku Polskiego. Nowe udogodnienie ułatwi zarządzanie firmą przedsiębiorcy, który nie będzie musiał pamiętać loginów i haseł niezbędnych do zalogowania do dwóch systemów– mówi Tomasz Frąckowiak, dyrektor Formacji Bankowości Firm i Przedsiębiorstw w PKO Banku Polskim.

PKO Bank Polski dostarcza wiele cyfrowych rozwiązań dla biznesu. Za pośrednictwem serwisu iPKO posiadacze kont firmowych mogą korzystać z wielu usług ułatwiających zarządzanie firmą. Są wśród nich takie rozwiązania jak e-księgowość, zakładanie sklepów internetowych, asystent firmowy kontrolujący płatności czy dostęp do kantoru internetowego iPKO dealer. Firmy mogą także korzystać całkowicie online z prostej i szybkiej usługi finansowania faktur.