Najczęściej używane usługi, w tym ekran startowy, dostosują się do ekranu dowolnego urządzenia – laptopa, tabletu, smartfona (technika RWD). Sam ekran startowy zyska nowy, bardziej intuicyjny układ, a menu zostanie odświeżone – czytamy w komunikacie PKO BP.

Co nowego w serwisie iPKO?

Nowa strona zastąpi poprzednią mobilną wersję serwisu tzw. iPKO lajt. Wygląd niektórych sekcji serwisu iPKO na razie się nie zmieni. Z czasem zostaną one dostosowane do nowego układu – tłumaczy bank. Zmiany będą w dużej mierze spójne z rozwiązaniami znanymi z aplikacji IKO.

O nowej wersji serwisu iPKO pisaliśmy na Fintek.pl już kilka tygodni temu. Zaktualizowana wersja powstała przede wszystkim jako odpowiedź na potrzeby klientów, którzy oczekiwali możliwości wygodnego bankowania na wszystkich urządzeniach mobilnych: telefonach, tabletach i laptopach.

Największy polski bank zamierza także odświeżyć swoją aplikację mobilną. Już wkrótce użytkownicy IKO będą mogli skorzystać z wygodniejszego menu oraz zobaczą nowe ikony swoich ulubionych funkcji. Zmiany dotyczą aplikacji na Androida i iOS. Klienci uzyskają także szybszy dostęp do powiadomień push – będą widoczne w górnej części ekranu. Na razie nie wiadomo kiedy nowa wersja aplikacji ujrzy światło dzienne.