Taka obsługa dokumentów zastępuje konieczność bezpośredniego kontaktu z doradcami, a wnioski są podpisywane kodem z tokena iPKO biznes – czytamy w komunikacie PKO BP.

Kolejne nowości dla przedsiębiorców w iPKO biznes

Z poziomu iPKO biznes klienci mogą załatwić następujące sprawy w zakresie:

  • gotówki: zarządzać danymi klienta do aktywacji usługi przy wpłatach on-line, wskazać osoby realizujące wpłaty/wypłaty, złożyć dyspozycję transportu bankowego oraz dyspozycję klienta co do wpłaty,
  • rachunku: robić wypłaty środków z mieszkaniowego rachunku powierniczego, zmieniać dane firmy, sposób dostarczania wyciągów oraz inne dyspozycje dotyczące rachunku bieżącego,
  • rozliczeń: robić raporty dotyczące wypłat masowych, rachunków wirtualnych oraz inne niestandardowe raporty,
  • kart: złożyć wniosek o kartę kredytową, obciążeniową oraz inne wnioski dotyczące kart,
  • kredytów: złożyć dyspozycje uruchomienia, wypłaty i spłaty kredytu i inne dokumenty dotyczące kredytu.

Od kilku miesięcy w iPKO biznes można zmawiać karty debetowe w walutach, a także otwierać i zamykać rachunki pomocnicze. Klienci mogą też aktywować kantor internetowy dla firm – iPKO dealer, a dzięki aplikacji TradeService elektronicznie obsługiwać produkty finansowania handlu.

Przy użyciu podpisu kwalifikowanego mSzafir klienci mogą podpisywać dokumenty dotyczące rachunków, kredytów, kart korporacyjnych, produktów gotówkowych i rozliczeniowych, produktów finansowania handlu m.in.: umów, aneksów, wypowiedzeń, pełnomocnictw, zmiany danych adresowych jak i indywidualnych warunków naliczania i pobierania opłat i prowizji – informuje PKO BP w komunikacie.