Już prawie 100 klientów skorzystało z nowego sposobu zakupu ubezpieczeń na życie, który Aviva wprowadziła w ubiegłym tygodniu. Obejmuje on elektroniczny system sprzedaży stosowany przez agentów ubezpieczeniowych oraz serwis dla klientów MojaAviva. Agent przekazuje wniosek o ubezpieczenie w czasie rzeczywistym klientowi, który go zatwierdza oraz opłaca składkę samodzielnie w MojejAvivie – czytamy w komunikacie.

Aviva wprowadza zdalną sprzedaż polis

Innym wygodnym rozwiązaniem są cykliczne, automatyczne płatności z karty, dzięki czemu klient nie musi pamiętać o płaceniu składki za większość ubezpieczeń na życie. Z tej możliwości skorzystało już kilkuset klientów. To kolejne ciekawe wdrożenie na rynku InsurTech.

Funkcja ePolisa dostępna jest dla klientów kupujących jeden z dwóch flagowych produktów życiowych Avivy – Twoje Życie lub Nową Perspektywę. Planowane jest rozszerzenie rozwiązania na pozostałe produkty w portfelu życiowym ubezpieczyciela. Dodatkowo firma podaje, że serwis MojeAviva zyskuje na popularności. Tylko w tym roku skorzystało z niego już ponad 500 tys. klientów.

Wcześniej zdalną sprzedaż polis wprowadziły między innymi MetLife, Nationale-Nederlanden i Generali. W ich przypadku konieczne jest wirtualne lub telefoniczne połączenie z agentem.

/RT