Użytkownicy zalogowani do aplikacji Santander mobile po napisaniu wiadomości do Doradcy online mogą teraz zamknąć okno czatu i powrócić do niego w dowolnym, dogodnym dla nich momencie. Dodatkowo od teraz mają też dostęp do pełnej historii rozmów z doradcą.

 Nowe funkcje w Doradcy online

Natomiast niezalogowani użytkownicy, po zakończeniu chatu, będą mogli pobrać jego treść z systemu i zapisać na dysku. Z danych banku wynika, że miesięcznie około 60% osób korzystających z live chata łączy się z konsultantem poprzez aplikację mobilną Santander Bank Polska.

Klienci często załatwiają wiele spraw jednocześnie, czasami muszą też przerwać rozmowę i wrócić do innych obowiązków, bądź zwyczajnie utracą połączenie z internetem. Teraz mogą wrócić do doradcy Santander Bank Polska w dogodnym momencie, a cała rozmowa zostanie zapisana w systemie – dzięki temu nie muszą zaczynać całego procesu od nowa – czytamy w komunikacie.

Po zakończeniu rozmowy i kliknięciu w przycisk „Pliki i linki” klienci banku, którzy korzystają z aplikacji mobilnej, zobaczą przesłane przez doradcę załączniki z przydatnymi informacjami.

Samodzielna zmiana hasła do bankowości internetowej

Od teraz użytkownicy aplikacji mobilnej banku, przy użyciu PIN-u mobile, będą mogli również samodzielnie zmienić hasło do bankowości internetowej. W tym celu wystarczy wejść w opcję „Zmiana hasła” w sekcji „Ustawienia”.

Jak wynika z corocznego badania Związku Banków Polskich „Cyberbezpieczny Portfel 2020”, 88% Polaków uważa, że bezpieczeństwo w sieci jest bardzo ważne. Jednocześnie jedynie 49% badanych w ciągu ostatniego roku zmieniło hasło do bankowości elektronicznej, a 38% nie przeprowadziło takiej operacji. W bankowości mobilnej, w tym samym okresie, hasło zmieniło 39% badanych, a 34% tego nie zrobiło.