– W ING na bieżąco pytamy użytkowników naszej platformy, jakie funkcje byłyby dla nich pomocne. Aby sprostać ich oczekiwaniom, w ramach platformy Moje Usługi proponujemy kolejne elementy, które ułatwiają zarządzanie wydatkami – powiedział Bartosz Traczyk, prezes zarządu ING Usługi dla Biznesu.

Aplikacja, delegowanie opłat i odczytywanie faktur

Dzięki udostępnieniu aplikacji mobilnej serwisu Moje Usługi użytkownicy mogą zarządzać swoimi domowymi opłatami z poziomu telefonu bez konieczności każdorazowego logowania do serwisu. Dodatkowym udogodnieniem są powiadomienia push, które przypominają o zbliżającym się terminie płatności.

Możliwość delegowania opłat jest szczególnie przydatna dla osób, które z różnych względów nie dokonują ich samodzielnie. Aby oddelegować płatność wystarczy podać w serwisie adres mailowy osoby, która będzie dokonywać opłaty, a serwis Moje Usługi prześle powiadomienie mailowe o oczekującej do zapłaty fakturze.

Już wkrótce rozczytywanie zdjęć lub skanów faktur odbywać się będzie w czasie rzeczywistym. Dzięki zastosowaniu najnowszej technologii dane faktury przekazanej do serwisu będą automatycznie konwertowane na format gotowej do zatwierdzenia płatności.

Serwis Moje Usługi automatycznie agreguje dane o cyklicznych opłatach, rozczytuje rachunki i faktury od prawie 1200 dostawców domowych usług, dostarczających internet, prąd czy wodę i wiele innych. Dzięki zintegrowanej bramce płatniczej imoje – czyli pierwszych w Polsce płatnościach online dla sklepów internetowych oferowanych przez bank – użytkownik może opłacać swoje rachunki BLIKiem, szybkim transferem, kartą kredytową, a także skorzystać z opcji „kup teraz, zapłać później”, dzięki której może zapłacić nawet 21 dni po zakupie. Z usługi mogą korzystać klienci wszystkich banków w Polsce.

Wśród wprowadzonych już wcześniej udogodnień ING umożliwił odroczone płatności w Moich Usługach i płatności automatyczne.