PKO BP wyjaśnia w komunikacie, że to pierwsze tego typu rozwiązanie na rynku bankowym w Polsce, skierowane do klientów firmowych. Aplikacja ma być stopniowo wzbogacana o kolejne funkcje – takie jak aktywacja karty, nadanie i zmiana PIN-u, możliwość zastrzeżenia karty, czy logowanie biometryczne.

Nowe funkcje w aplikacji mobilnej iPKO biznes

Użytkownicy aplikacji mobilnej iPKO biznes mają teraz dostęp do informacji o swoich kartach firmowych: debetowych, kredytowych, obciążeniowych oraz przedpłaconych spersonalizowanych wydanych przez PKO Bank Polski. Użytkownicy mogą sprawdzić w aplikacji, ile pieniędzy mają do dyspozycji na karcie firmowej, historię transakcji, limity dzienne i miesięczne – czytamy w komunikacie.

Co ważne, dostęp do aplikacji będą mieli wszyscy użytkownicy kart firmowych wydanych przez PKO Bank Polski, niezależnie od tego z którego serwisu bankowości elektronicznej korzysta firma. W najbliższych miesiącach bank planuje wzbogacenie aplikacji iPKO biznes o kolejne funkcje, takie jak m.in. aktywacja karty, nadanie i zmiana PIN-u, możliwość zastrzeżenia karty, czy logowanie biometryczne.

Aplikacja mobilna iPKO biznes działa na telefonach z systemami Android i iOS.