Z odroczonych płatności PayPo korzysta już ponad 1 tys. sklepów internetowych i prawie 400 tys. użytkowników. Teraz fintech został zintegrowany z usługą płatności IdoPay wbudowaną w IdoSell, dzięki temu właściciele sklepów IdoSell, mogą ją włączyć jednym kliknięciem.

Fintech PayPo nawiązuje współpracę z IdoSell

– Ideą IdoSell jest maksymalizacja sprzedaży sklepów, które obsługujemy, a jak wynika z badań, taki system płatności może podnieść średnią wartość koszyka nawet o 20-40 proc. Szczególnie w branży odzieżowej i Dom&Ogród, które są dla nas priorytetowymi. Konsumenci mogą dzięki temu faktycznie zapłacić za zamówienie w ciągu 30 dni, upewniając się najpierw czy towaru nie chcą zwrócić – mówi Paweł Fornalski CEO IdoSell.

Odroczone płatności od PayPo umożliwiają odroczenie zapłaty za zakupy przez klienta o 30 dni, bez dodatkowych kosztów. Klient może spłacić w tym czasie swoje zobowiązanie, albo rozłożyć je na cztery raty.

– Odroczone płatności pozwalają „niedogodność” płacenia za towar odsunąć w czasie aż o ponad 30 dni, czyli nawet do momentu wpłynięcia kolejnej pensji, oraz umożliwiają zrobienie zakupów bez zamrażania własnych środków, do momentu podjęcia ostatecznej decyzji, czy zakupiony towar klient zamierza zatrzymać – wyjaśnia Tomasz Hadzik, wiceprezes PayPo.

IdoSell to kolejny partner polskiego fintechu. Jeszcze wczoraj informowaliśmy o nawiązaniu współpracy pomiędzy PayPo a platformą Shoper. Dzięki temu dostęp do odroczonych płatności zyskało 15 tys. sklepów.