Warto uczyć dzieci jazdy na rowerze i grzecznego zachowania, ale też świadomego gospodarowania pieniędzmi i oszczędzania. Według badania „Family Power”, zrealizowanego przez firmę IQS, rodzice dzieci w wieku 6-13 lat mają świadomość, że powinni edukować swoje pociechy w dziedzinie finansów. PeoPay KIDS odpowiada na tę potrzebę – aplikacja miała swoją premierę w maju 2020 roku i została ciepło przyjęta przez ekspertów. Teraz bank, za pomocą zakrojonej kampanii reklamowej, chce zwiększyć bazę klientów.

Ucz dzieci zarządzania finansami

Podstawą pakietu jest prosta w obsłudze aplikacja dla najmłodszych z wirtualnym trenerem, który wyjaśnia różne pojęcia z zakresu finansów oraz tłumaczy jak skutecznie oszczędzać i gospodarować środkami. Najmłodsi mają możliwość tworzenia skarbonek w ramach konta oszczędnościowego Mój Skarb, by odkładać w nich pieniądze na wybrane przez siebie cele. Mogą też zrealizować przelew lub doładować telefon – w tym przypadku prośba o autoryzację transakcji jest zawsze wysyłana rodzicowi. Mama lub tata, z Panelu Rodzica umieszczonego w swojej bankowości internetowej Pekao24 i aplikacji PeoPay, mogą dyskretnie nadzorować finanse swojego dziecka oraz zasilić jej konto. W ramach PeoPay KIDS dziecko może też bezpłatnie korzystać z własnej karty płatniczej, dzięki której dokona płatności w sklepach oraz wypłaci gotówkę – limit takich transakcji również ustala rodzic.

Kampania promująca PeoPay KIDS będzie emitowana w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Bank Pekao wystartuje z 30-sekundowym spotem, który przedstawia korzystającą z aplikacji bohaterkę reklamy. W wirtualnej skarbonce dziewczynka uzbierała na rower i wybrała się z tatą po jego zakup. W sklepie jednak wpada jej w oko atrakcyjniejszy, ale i droższy rower. Ponieważ nie ma wystarczających środków, staje przed poważnym dziecięcym dylematem, skąd wziąć resztę brakujących pieniędzy, aby zrealizować swoje marzenie.

Dodatkowo, spot prezentuje promocyjną ofertę banku, dzięki której można zyskać 2 proc. w skali roku przez 4 miesiące na koncie oszczędnościowym rodzica i na skarbonkach dziecka oraz 250 zł na start.

Pekao pracuje nad botem na Messengerze

Bank Pekao szykuje specjalny mechanizm – bota w Facebook Messengerze. Już od sierpnia rodzic będzie mógł wcielić się w wirtualnego trenera i podłożyć swój głos, by dubbingować bohaterów z brygady PeoPay KIDS (żubra, lisa, złotówkę). Znajomy głos pozwoli bardziej przykuć uwagę malucha i przekazać mu cenne finansowe rady. Bank planuje też organizację konkursu na Facebooku z atrakcyjnymi nagrodami.

/LP/Pekao