Klienci Pizza Hut w restauracjach w całej Polsce mogą złożyć i opłacić zamówienie na miejscu w swoim telefonie, nie czekając na kelnera. Usługa „Zamów online do stolika” działa w ramach aplikacji mobilnej „Pizza Hut” oraz za pośrednictwem strony www.

Nowy sposób zamawiania jedzenia od Pizza Hut i PayU

Aby skorzystać z nowego sposobu obsługi, klient posiadający zainstalowaną w telefonie aplikację „Pizza Hut” wybiera w niej restaurację, w której się znajduje, wskazuje pozycje w menu, które chce zamówić, liczbę osób oraz numer stolika, a na koniec potwierdza zamówienie i dokonuje płatności poprzez system PayU. PayU udostępnia takie metody płatności jak karty płatnicze, szybkie przelewy realizowane online, BLIKA oraz portfele cyfrowe Goggle Pay i Apple Pay.

Nowa usługa działa także dla osób, które nie posiadają aplikacji mobilnej „Pizza Hut”. W takiej sytuacji wystarczy, że zeskanują kod QR znajdujący się na stoliku, dzięki czemu zostaną przeniesieni na stronę internetową restauracji, w której się znajdują i tam przejdą dokładnie taki sam proces, jak opisany powyżej.

Klienci Pizza Hut, którzy zdecydują się skorzystać z usługi „Zamów online do stolika”, podczas płatności smartfonem mogą użyć specjalnego kodu: KLIKNIJ20%, dzięki któremu otrzymają 20% rabatu od całego zamówienia.

Aplikacja Pizza Hut dostępna jest na systemy Android, iOS i Huawei.

– Ostatni rok był dla całej branży gastronomicznej czasem pełnym wyzwań i wprowadzania nowych rozwiązań. Aby umożliwić naszym klientom jeszcze szybszą i bezpieczną formę zamawiania, wdrożyliśmy funkcjonalność zapewniającą mobilną i bezkontaktową realizację transakcji – po dokonaniu zamówienia i płatności online, kelner przynosi jedzenie do stolika. Wdrożenie usługi rozpoczęliśmy w Polsce, jednak nie wykluczamy rozszerzenia jej na inne kraje Europy Środkowo-Wschodniej – mówi Aleksandra Chojnacka, Digital Manager w Pizza Hut.